|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Länk | |
| ussch !!!! | |
|
fyyyyyyyyyyyyyyyy! |
|
|
Var häftigt runt millenieskiftet. Nu känns det passé. Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Vore kul att se den i verkligheten, nyansen i sig var väl inget fel på. ///MVH Hasso Länk |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Tycker lacken är döläcker........men dock på en Rod eller showbil! MVH Patrik |
| tycker faktist att billen var rätt snygg men man tröttnar nog rätt fort | |
| Bilen är snygg inget snack om saken. Jag är faktiskt lite sugen på den med tanke på att jag har precis sålt 323'an. ;) | |
| Ooooh jag är svag för sådan kameleontlack. Frågan är dock hur pass fort man tröttnar på den, risken finns ju att det blir som bmw_jerry säger... | |
|
Firman har inget angivet registreringsnummer för tysk mervärdesskatt, lagpliktigt vill jag minnas. Kikar man på bilens historia så får man svaret om färgvalet på bilen, Sagan om den lila 540an som doppades i glaspärlor:) Färgen är odefinerbar, varken bra eller dålig utan helt enkelt annourlunda... Asken |
|
|
Rätt läcker, bara den inte får helt andra kulörer vid andra ljusförhållande. /Fredrik |
|
| vore säkert ett grymm bil att fortsätta bygga på men är det någon mer än jag som tycker att inredningen inte riktigt passar in med bilens färg?? | |
|
Jag tycker den är grymt snygg på bild, har en tysk vän som ringt på den 2 gånger åt mig, hade planerat att åka och hämta hem den i söndags men pga sjukdom i familjen skjuts resan upp ett par dar. Grodan, hinner du före mig få du maila mig när du tröttnat.. |
|
|
Jag tar fram min feminina sida och säger då att den var ju riktigt läcker :) Mvh Janne. |
|
| Fälgarna och träpanelerna var värre än färgen. ;) | |
| För 4-5 år sen hade ja sagt: "Snyggt!!" Idag säger jag : "Om det är så du vill ha det så låt gå..." | |
|
Träinredningen kan jag hålla med om att den är ful och kommer bytas ut om bilen hamnar i min ägo. fälgar däremot tycker jag är snygga,ska enligt ägaren kosta 4500Euro. |
|
|
skinkan// Du får ta den, jag har en fått upp ögon för en annan. Det som är nackdelen är inredningen tyvärr. Det skulle ha varit svart-skinn, annar tycker jag att bilen är jävla läcker och de fälgarna, mums det vattnas i munnen. Kan snubben som äger bilen engelska? |
|
|
Nej han kan knappt tyska heller. Är det bara jag som tycker om grått skinn? |
|
|
Färger är grym men jag tycker att den passar inte ihopp med bilen... BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Tror det är svårt att få färgen rätt på några foton, det ser nog bättre ut i verkligheten. Vad gäller fälgarna så tycker inte jag att dom passat till den bilen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.