|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Instämmer helt med Kalle - varför skulle AutoPower skriva om andra märken helt plöstligt? Vill man läsa om t ex superläckra Audi R8 finns det mängder med andra källor. | |
|
Grymt reportage / fina bilder på underbara bilder. =) Kass negativ kritik! Det finns sökmotorer för de som vill läsa om snab o vvlo´s nyheter... /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
| Ångrar mina hårda ord en aning. Autopower är prima, och jag läser det mesta med stor behållning, särskilt era artiklar! Vad jag menar är att jag gärna skulle läsa fler personliga reflektion över nyheterna på mässan. Vill gärna läsa något bortom BMWs pressnyheter, som ju Autopower annars distribuerar tämligen okritiskt. | |
|
Citerar mig själv: "Skrattretande blir det när BMW i sitt pressmaterial hävdar att instegsmotorn 2,0i (150 hkr, 0-100 km/h på 11,5 sekunder) "erbjuder extremt hög prestanda för att vara en fyrcylindrig motor" - kanske borde de damma av en gammal E30 M3 och låna ut till författaren av pressmaterialet... " Så tror jag inte BMW skulle skriva i sitt pressmaterial :-) Välkomnar annars konstruktiv kritik, både negativ och positiv! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Kalle, jag fattar inte. När skrev BMW det? =( /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
300+, Mitt inlägg ovan var en replik till "uboivies" kommentar om att vi mest skrev information ur BMW's pressmaterial. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Många goa bilder! annars inte så mycket nyheter annat än att man mer och me får se BMW (och andra bilar) i kulören VIT äntligen! Z4MCoupé i vit är ju grym! En rejsig stripning på den oxå så då j-lar... |
|
|
Nu är reportaget äntligen uppdaterat och det finns 351 nya bilder! Det är tre nya bildspel och de flesta bilderna föreställer andra montrar och modeller ;-) Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.