|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| vore kul om någon kunde prova att köra en e90 compact... någon som känner sig sugen?? | |
|
Varför vore det kul? :-P //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
| vf itne :D.. vore kul att se hu den kudne ha sett ut om bmw hade gjort en | |
|
Jag gjorde ett snabbtest... Länk / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Blev nästan lite Z4-bak på den... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Mitt försök, Gjorde den på E92an istället! SE HÄR: Länk Och säg till om någon vill ha den i 1280 för skrivbord eller något =) //MixiM |
|
|
Samma... Fast i 1280 x 1024 =) Länk |
|
| Ser ut att endast få plats med pygméer i E92:ans baksäte :) | |
|
Schyssta bilder! Men det blir onekligen lite Z4 Coupe-känsla över den... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
| Tycker den ser ut som en gammal Saab 900/9-3 bak och det är inget bra betyg... | |
| Ingen kan väl påstå att en Compact haft vacker bakdel? =) Jo saab 9-3 känslan infinner sig men utar ändå åt z4 coupe om man kollar på resten... Hursomhelst det var min första bilmod =) | |
SpineKracker |
Ska det verkligen komma en ny compact? Med tanke på 1-serien menar jag..? Jag valde inte E30, E30 valde mig. |
|
SpineKracker Nej. Det lär ju inte komma en compact i och med 1-serien. |
|
| nej det komemr ingen comact det är darför ja skulle vilja se hur den kunde ha sett ut .. snygga moddar :D.. men hade bmw byggt en tror jag att dem hade byggt den på e90 o inte e92 eller har jag fel | |
SpineKracker |
tror du har rätt, det skulle förstöra exklusiviteten i E92an. Jag valde inte E30, E30 valde mig. |
|
Kan ingen göra en Compact-version av e91 istället? "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Jodå... :) Länk / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
SpineKracker |
ufo: hahaha Jag valde inte E30, E30 valde mig. |
|
Haha ufo! Grymt vackert arbete! :P "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
| ufo.. du måste vara en legend på photoshop för jag har aldri skådat ett så vackert bygge :D | |
|
Tack, tack...men legend...nja, det får andra bedöma... ;) / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.