|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Alter Schwede |
@viobebe Det var jag som ägde den violetta 535-92 Schnitzern innan jag sålde den till killen i Göteborg. Dessvärre såg jag den även senare i någon annons utan frontspoilern och skärmbreddarna fram. Även fälgarna såg ut att vara annorlunda,,samma design/modell dock. Importerade bilen sommaren-00 från Remseck/Stuttgart. Blev efter ca 1,5 år tvungen att sälja bilen pga studier. Kändes som en kniv i hjärtat när bilen åkte iväg härifrån. Nu har jag kört MB AMG coupe i 3 år och är sugen på att ta kontakt med ägaren till Schnitzern ifall han är intresserad av ett byte. |
viobebe |
Alter schwede: Han krockade den 535:an så den blev inlöst, men jag vet att det var någon på Wölkes som köpte bilen från försäkringsbolaget, men den blev aldrig sig lik igen.... |
Alter Schwede |
Det var synd,,det var en unik vagn. Men den svarta M5:an verkar väldigt läcker. Undrar ifall han skulle vara intresserad av byte? Har inte kontaktat honom än,,känner mig fortfarande lite kluven. Har lagt ner min själ på AMG:n samtidigt som jag känner att den gamla BMW ådran börjar pulsera igen:-) |
| träffade ägaren tiil M5:an på gbg bilservice för några veckor sedan...kollade ordentligt på bilen...riktigt fin, han är ordentling pedant med den bilen | |
| enda m5:an i sverige med den utrustningen sa han | |
| nylackade fälgar, undr varför annonsen ligger kvar? | |
| är det någon som vet vilka förändringar ACS gjorde i 3,7 liters motorn relativt Men vanlig 3,5 liters M30 för att nå ökad effekt? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.