|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
James May säger att han är övertygad om att han kommer bli "helt återställd". Vi kan alltid hoppas! |
|
|
Hoppas verkligen att han klarar sig! Keep Your Distance! |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Fattar inte vad han har att göra i en sådan "rekordjagarbil" över huvudtaget med tanke på att han är en familjefar med karriären redan utstakad! Men det är klart, skulle någon fråga mig om jag ville prova en McLaren F1:a på en nedlagd flygplansraka, så skulle jag nog inte tacka nej, även med tanke på att jag är ensam förälder till 2 st flickor!! MVH Patrik |
| Clarkson rapporterar att Hammond tagit sina första steg på sjukhuset, så just nu ser det helt lysande ut! :-) | |
|
Clarkson, May say Hammond okay Top Gear stars Jeremy Clarkson and James May say they've visited with co-presenter Richard Hammond following his serious accident earlier this week, and they're confident he'll be okay. "I've had a conversation with Hammond today," May said. "Not a long one, but it was a conversation […] I'm not a doctor but I am his mate and I believe that deep inside the Hammond I know is perfectly intact." Meanwhile, Mr. Clarkson reports a similarly encouraging encounter. Clarkson says he jokingly told Hammond, "the reason you're here is because you're a c driver." The injured Hammond then reportedly smiled at Clarkson. "It was an amazing moment, very moving," Clarkson said. Hammond's condition has been downgraded from 'serious but stable' to 'stable.' Länk "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Det ser ljust ut: Länk |
|
|
Länk Önskan vi alla har... :) "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
Så rätt! Att själv från sjukhussängen uppmana tv-bolaget att sända kraschen som underhållning, få ut något positivt av något olyckligt, i kontrast till de som med klassisk offer-mentalitet står med pekpinnar och vill censurera och förbjuda allt som är farligt. Go Hammond och Top Gear :D /Olof |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.