|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
För fans av BBC:s Top Gear har jag mycket tråkiga nyheter. På Top gears hemsida meddelas att Richard kraschat i runt 450 km/h vid inspelning av ett nytt program. Tillståndet är just nu stabilt, men fortfarande allvarligt. Läs mer; Top Gear Länk Automotor&sport:Länk ---- BMW CS #6212 Kombi och bilbarnstol - den moderne mannens attribut :-) | |
| Jag har följt detta sen igårkväll och det är oerhört tragiskt. Det är inget annat än ett mirakel att han överlevde. Jag hoppas innerligt att han blir helt återställd, men inser samtidigt det ohyggligt svåra i situationen och att det kan bli en mycket lång väg tillbaka för honom och hans familj. | |
|
Läste också om det. Jävligt tråkigt. Förbannat bra tv-program dom leder också.. Min Länk Cabrio |
|
|
Usch :( Hoppas verkligen att han blir fullt återställd och kan fortsätta göra fantastisk tv med vännerna på TopGear igen. Utan Hammond kommer Top Gear kännas lite konstigt... /Olof |
|
|
Ja det är hemskt tråkigt när olyckor inträffar! Hoppas bara att han blir återställd och att han kan fortsätta underhålla oss i Tv rutan. Då helst bakom ratten i någon effektstinn sportbil! //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Enligt uppgift så har tillståndet förbättrats och benämns nu som allvarligt men stabilt. Hoppas verkligen att han klarar sig, annars är vi av med en riktigt stor profil, och en mycket duktig motorjournalist. Clarkson är den arrogante Buffeln, May den excentriske smygaren och Hammond är ju den mänskliga, varma och vänliga karaktären i TopGear- trion, och utan honom blir det verkligen inte samma sak! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Hoppas han klarar sig. Han är en mycket sympatisk människa. |
|
|
Icke att förglömma hans helgjutna insats som programledare i programmet "Brainiac" på Discovery Channel.. Hoppas verkligen att allt ordnar sig och man snart hör de andra hacka på honom i Top Gear igen!!! |
|
|
Tråkigt. Det blir nog en lång väg tillbaka. Håller med Kalle, de är en bra trio som kompletterar varandra. Pratar vi favoritprogram föredrar jag dock Fifth Gear. /Lars |
|
|
:( Men vilken grej, volta runt med en RR raket i arslet på fullt blås. Han hade nog tur i oturen där trots allt som är vid livet. |
|
| Aftonbladet har lagt upp ett TV klipp som förstanyhet nu. Länk | |
| Sky News rapporterar nu ikväll att Richard Hammond har svåra hjärnskador. Läkarna säger att de "hoppas att han återhämtar sig bra", vilket knappast är goda nyheter. :( | |
| Länk | |
|
Kalle summerade det ganska bra. Hoppas att han återhämtar sig Detta är verkligen enormt tråkigt, och vad som nästan är lika tråkigt är att situationen utnyttjas av anti-motor-fascisterna som direkt är på och propagerar för en nedläggning av Top Gear och allt som handlar om andra bilar än Toyota Prius. Usch! Get well soon Hammond! MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Verkligen tråkigt... hoppas att klarar sig! Jag kan ingenting alls om medicin, men kan man bota hjärnskador idag? Annars ser det ju rätt kört ut tyvärr.. ___ Bilbloggen: Länk |
|
|
En som har en annan syn på Top Gear än vi andra eller? Länk |
|
|
Skribenten kan inte ens skilja på Viper och Vampire, vilket väl säger allt. Det har höjts kritiska röster i England efter olyckan om att TV-bolag pressar sina programledare och -deltagare till extrema gränser, men jag är HELT säker på att Hamster själv skulle bli tämligen arg om han fick höra att debattörerna skyller olyckan på detta. Han VILLE göra det här och han visste vilka risker som var inblandade - ingen tvingade honom. Det betyder naturligtvis inte att han får skylla sig själv, men det är synd att det alltid ska skyllas på någon, även om det egentligen inte finns någon att skylla på. Clarkson sa till honom igår "The reason you're in here is that you are a crap driver!" och det fick Hammond att le. :) |
|
|
Oj oj oj... hoppas han klarar sig. Clarkson´s komentar var klockren! _____Vraum!_____ |
|
|
HAN MÅSTE KLARA SIG! Min gamla pärla: Länk |
|
| Han fick idag lämna intensivvårdsavdelningen. Hans tillstånd betraktas inte längre som allvarligt, men det är fortfarande oklart hur pass återhämtad han kommer att bli. | |
|
Skönt att höra. Hoppas resten går bra och att vi får se honom i rutan igen! Men Brainiac?? Är det verkligen så himla bra.... Känns lite som en blandning mellan kemilektionerna i högstadiet och "Will it float" (Var det i Lettermans show)... "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.