|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Nå, vilka ska man välja av dessa två fälgar? BMW style 5 i 17": Länk eller BBS RS 16": Länk (Lånade bilden från Abbes bilblogg Länk ) ///BMW - Was sonst! | |
|
BBS fast med BMW-emblem. Original 16" krysseker är inte heller fel. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
BBS med BBS-emblem ;) MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
17 tummarna helt givet! //Ticco.com |
|
|
På en vit M3? Antingen Sport Evons 16-tummare eller ett par polerade BBS-RS Edition White med guldiga skruvar samt ett 80 minuters blandband i Bavarian :D Av dina alternativ röstar jag på BBS RS, sitter som en smäck... /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 |
|
|
Ja, antingen på en Alpinvit eller en Macaoblå. Är lite inne på BBS:erna jag med och jag tror att de passar fint på båda färgerna. De stämmer lite bättre tidsmässigt än de nyare 17" gör. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Jag röstar på BBS RS. Keep Your Distance! |
|
|
Style 5 med BMW emblem. Mvh S |
|
|
Style 5 helt klart, med motiveringen att BBS fälgen kommer se ruggigt liten ut. Dels för att den bara är 16" och sen för att fälgkanten går inte bara in men upp på fälgcentrumet vilket ger en illusion av liten fälg. Kör hårt! MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
Så här ser fälgarna ut i 17" på E34. Länk Tänk dig hur snygga de skulle vara på E30! De är dessutom snyggare i verkligheten som alla fälgar faktiskt är. MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
Lätt BBS RS 16". Tidstypisk för bilen, det fränaste man kunde ha på 80-talet. BMW style 5 17" är annars modernare och en snyggare fälg på lite nyare och större bilar som inte funkar så bra med 16". Racerbilen: Länk |
|
|
Här finns bilder på Abbes M3:a samt min gamla M3e30 med 16" BBS RS. Länk |
|
|
Självklart BBS RS1, har sådana själv. Behåll BBS märket. Bilder finns på m3e30.se medlem nr:50. Har dom andra fälgarna på min e34, tycker att de är lite för moderna för E30. mvh Daniel "när det händer, händer det fort, Autobahn" |
|
|
Tror dessa skulle passa bra annars :D Länk |
|
|
Håller med zputnic, dom vore klockrena. Tyvärr blir det nog lite trång i hjulhusen med 18". Racerbilen: Länk |
|
|
Jovisst vore de snygga på bilen. Har ju även Evo-framskärmar liggandes så de kanske får plats med de på. Det faller på priset istället. 20000 är lite saftigt. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Framskärmar från Sport Evolution menar jag förstås. ///BMW - Was sonst! |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
BBS RS 061 är de absolut mest passande, både tidsenliga och snyggaste! Dessutom är 16" nog de som bilen rullar bäst på! MVH Patrik |
|
BBS RS blir hel rätt om man vill ha tid typiska fälgar på bilen! Sen Bilderna i dags ljus togas har jag lagt ca åtta timmar på att få två av fälgarna att bli så här: Länk Dock är jag inte 100% nöjd med resultatet men det får duga tills jag känner att jag har lust att renovera de för 6000:- hos fälg fixarna i Helsingborg! Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
Har du gummiventil eller metall på dina fälgar Abbe? Daniel "när det händer, händer det fort, Autobahn" |
|
|
Det är båda! Tre gummi och ett metall ventil. Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.