|
Sida 4 av 4
|
|
|---|---|
|
Jag fick 8,8% på min! Då har jag plockat på utrustning för ca 100000:- Känner säljaren lite privat och gjort bilaffär där tidigare "Always a driving machine" |
|
|
Grattis Cthulhu! Jag tycker det låter som en schysst affär med det du fick på köpet. Det viktigaste är ju ändå att du nu får glädjen att köra omkring i en av världens bästa bilar =) /ElakaKatten |
|
|
Ursäkta Cthulhu självklart jätte grattis till en toppen kärra :-) "Always a driving machine" |
|
|
Tackar... Jag får ta och posta lite bilder eller något när jag har hämtat ut underverket. |
|
|
Chtulhu: Grattis till bil förvärvet hoppas att du får många och underbara mil i bilen, bilder på underverket gärna. |
|
|
Cthulhu: Det räcker att du byter ut runflat däcken så går bilen komfortabelt även med dynamic pkt. Keep Your Distance! |
|
BadaBing |
Om jag minns rätt har de likadana bilar i Solna för 319´, med automat runt 330´. Byggd 05 men uttagen 06. Kanske har du kollat där redan..? Enligt försäkringsbolagens sätt att räkna så är dessa bilar 06:or.. |
|
De för 319 i Solna har inget dynamicpaket och ingen antrazit-interiör. Det fanns dock några 2005-or med dynamic och antrazit som är ÄKTA 2005-or som de grävt fram ur någon garderob för 319. Dessa var dock påställda för testsyfte och man hade blivit ägare 2. Vidare fick jag med svindyra vinterdäck på 158-fälg med i köpet och en massa småplock så jag är ändå nöjd. |
|
BadaBing |
Jaha Ok.. Men då låter det som om det blev en bra affär till slut ! |
|
Jag har gjort en liknande affär o köpt en lagerbil nu. 325I sedan -06 med en prislapp på 406 tusen, inbyte 320 -04 m-sport med 5100 mil på mätaren. Någon som vill säga vad jag borde ha gett imellan så man vet hur dålig eller mindre dålig affär man gjort. |
|
BadaBing |
Jag skulle inte ge mig in i den diskussionen här.. :)) Många har en inställning att det ska vara "gratis" (ok inte bokstavligt), väldigt mycket åsikter och liten verkstad.. Grattis till bilköpet! |
|
Niclas_E46. Vad kostade en E46 320 04 med m-sport 2004? Dra sedan av 100.000kr från det priset och du får ditt inbytesvärde på 320:n. Jag vet inte om du prutade ner den nya 325:n från 406.000kr. Var det sista priset 406.000 gissar jag att du fick betala 240.000 kr. Mvh fastEddie |
|
|
En 325i för 406'?! Gisses! Hur i mycket utrustning kan man få på den egentligen? Navi, läder, m-sport och extra allt? |
|
|
henel321: Jag "byggde" precis en fullmatad 325i på bmw.se och hamnade på 562'. Och då är det inga individualprylar med i matchen... /Micke |
|
|
Utpriset på 325:an var 406 tusen ej prutad. Utrustning: Comfort M sport Titansilver Aktiv styrning Dragkrog Mörka bakljus Xenonljus Stöldlarm Multifunktion i ratt Hifi Högtalarsystem / Nicklas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.