|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Någon annan som reagerar på annons textens kvalité i M5 20jahre bilens annons? Maila kontoutdrag? |
|
Gemini__ |
Ja, annonsens utformning har diskuterats tidigare på detta forum, så illa är det =) Mvh: Thomas |
|
Ja, som om det skulle hända att jag skickar mitt kontonr till en okänd =) Blirr tyvärr en "oseriös känsla" över det hela även om det kanske inte var det säljaren tänkt sig. // Jim Profit |
|
|
Kontoutdrag menade jag naturligtvis... =D // Jim Profit |
|
|
Gemini_ Den har till ock med disskuterats på utländska siter oxså:) och nu är priset högre än tidgare eller är den lägre? Tidigare stod det 199.000 om jag mins rätt nu står det 200:- är det högre eller lägre..... |
|
|
Starre: 200 är definitivt lägre än 199.000:) En annons är i mitt tycke väldigt viktig. Den bör vara skickligt utformad med behövlig info om bilen. Svamlas om att det är den bästa och finaste brukar oftast betyda nåt annat. Och det viktigaste är att det är en hövlig annons text. Man får ett tycke av att säljaren är påväg att hoppa på mig om man ringer och diskuterar. |
|
|
Håller med, en välskriven annons gör mig omedelbart mer intresserad. Om man inte har koll på utrustning eller ork att fixa till annonsen hur har då engagemanget sett ut för bilen?... // Jim Profit |
|
|
Tjena Provar att väcka liv i en gammal tråd, någon som sitter i tankarna å sälja sin e34 M5? Ej touring Kom med förslag MVH |
|
| Jag sålde iväg min i lördags. | |
|
Hej! Har en välskött och fin m5 -92, Mugellorot. Finns i Stockholm. Hör av dig vid intresse för mer info. /Stig-Björn |
|
|
Tja redan köpt en, tack ändå MVH |
|
| jag har ju min röda 94 o den e allt garanterat på både service o individualutrsutningen 13400ml (garanterat ) samt svensksåld aldrig vinterkörd finns på garaget e34m5 .se samt youtube sök på mugellorot m5 individual . allt e till salu för rätt pris .även om jag e svårövertalad | |
|
stigbjorn: Jag skickade PM till dig här. Hälsningar Daniel |
|
| Lyfter tråden om någon har tips eller funderar på och sälja. Touring/sedan spelar ingen roll. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.