|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
WilleW, hela denna tråd handlar ju om att tv4 blivit straffade för att de ringt de som kryssat i rutan att de inte vill bli uppringda. Jag ville bara poängtera för dig att det är bara så de kan se om du inte vill bli uppringd eller inte. De kollar inte igenom din annons. Jag ville bara berätta att din relativt tydliga text, inte är värt nåt om de inte läser den alls. =) Men uppenbarligen skiter de ju också i om du kryssat i rutan eller ej. "Got fuel to burn, got roads to drive" |
|
Stekaren |
Uj uj uj på min telefon har jag både en knapp där jag klickar bort samtal och stänger av telefonen samt en telefonsvarare som tar emot meddelanden från andra som har något viktigt att säga. Mycket ypperligt på möten, bara att lyssna av när man är färdig. |
|
Å fan!!! Berätta mer! Tror du jag har sån finess på min Nokia också? Allvarligt talat finns det möten där man väntar samtal som man faktiskt behöver svara på. Hade TV4 visat sitt nummer på displayen kunde man ju bara trycka bort dem men så funkar det alltså inte. Men funkar det för dig så är det väl bra men inte för mig ialla lägen. Det tråkiga i sammanhanget är att man ibland blir ganska irriterad och kan vara rent av otrevlig mot den stackare som sitter och ringer runt och egentligen bara sköter sitt jobb. Det fina är att man nu kan kryssa i en ruta på blocket om man ej vill bli uppringd av TV4. Du kan ju låta bli att kryssa den så får du några extra samtal om du tycker det känns bra. Jag kommer inte sakna dem ett dugg om de numera börjar respektera "krysset" Racerbilen: Länk |
|
Stekaren |
Jo det kan jag hålla med dig om men poängen var att om man jämför det med flodvågen så kan man slippa sitta och reta upp sig över det :) Dagens i landsproblem... |
|
Suck, snacka om att jämföra jordnötter med basketbollar... lägg ner... Mvh, /Wille |
|
|
Jag tror faktiskt att dom respekterar det för dom har inte ringt nu på ett bra tag. Mot slutet hade dom ett nummer som visades men man fick trycka bort dom 5-6 gånger innan dom gav sig Det var tydligen en nummerslagsrobot som ringde upp 100 automatiskt plockade nummer från blocket bilannonser. Det var 30 säljare som bemannade systemet och när alla 30 fått någon som svarat fick övriga bara klick i luren d.v.s ingen såg överhuvudtaget något om din annons. Inte ens vad rubriken var. Tycker lite synd om dom som bemannade callcentret och fick sin lön baserad på provision. Det är cheferna på TV4 som är skitstövlarna som behandlade både anställda och annonsörer som skit. Och 99.99% av dom "annonssäljare" som har ringt mig på annonser har varit från TV4 så dom är helt outstanding gentemot andra aktörer i området. |
|
|
Man kan även se till att registrera sig hos NIX.. Då slipper man sådant strul "Telefonförsäljning Ring NIX-telefon på 020-27 70 00 och knappa in ditt telefonnummer. För att aktivera spärren ringer du igen tidigast två dagar och senast fyra veckor efter det första samtalet. Du kan även skriva till Nix-telefon, Box 600, 833 24 Strömsund, och begära att få slippa telefonförsäljning. Att registrera sig i spärregistret är gratis." Ärligt stulen text från www.ko.se :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.