|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
Imran |
Är det nån som har ritningen i PDF-format till baslådan som skulle kunna maila till mig? imran@chello.se Imran |
|
Jag gjorde så att jag tog lådan som var till min DLS 8" bas, jag satte högtalaren på den vinklade sidan. Sen förlängde jag måttet på motsvarande sida lika mycket som jag fällde in sidan där högtalaren/röret sitter. -ridern- 525i 1990 24V |
|
|
Irman: Du hittar en ritning här. Skrolla ner till 02-05-03. Länk Har den även i PDF om du vill ha. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Äntligen en kul ritning till en 8" jag har en mds fan r 8" som ligger (lätt modifierad med fatboy upphängning och större magnet) så nu blir det en låda som inte lirar till 100% med den här basen, men å andra sidan så vet ingen heller dom rätta värdena för basen ioch med att den är ombyggd. *Allt eller inget* -Önskar byta sin pårla mot kombi, maila förslag- |
|
| Följ annars länken jag angav tidigare så hittar du ritning och test.. | |
|
Har byggt klart och installerat nu, blev myket imponerad, det skakar ju rent i hela bilen...vad min gamla DLS 5508 kan, det trodde jag inte, den e ju gammal å sliten. Det jag saknar lite e djupbas, sen blev basen lite grumlig. -ridern- 525i 1990 24V |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.