AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
3.660

Har stylabilen.se gått under jorden?

Sida 1 av 2
De skulle ha öppnat den 21/8....... inget svar när man ringer på det numer som stod på hemsidan innan semestern.

Är det någon som vet???

cr
3.938
crille82
Mercedes C 200d -19
1302 LS Cab -72
BMW F750GS -19
A3 1.8T -99
T-Roc Cabriolet -20
Tycker hela företaget verkar oseriöst. Försökte få tag i Stylabilen innan han hade semester. Skulle ha tag i 20"-fälgar med däck för ca. 20000:-. Inget svar på varken mail eller telefon, och sen dessutom ha "semesterstäng" i typ två månader. Han sitter väl i sitt rum hemma hos morsan och farsan och driver företaget framför datorn...

MVH Christofer
Ja
145
James
M3E30 -90
325-88
E60 525i
jag har oxå försökt nå de men inget svar kancke en väldigt lång semester
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Inga nummer/mail på hemsidan längre, jag har skickat powerpost till razvan men han svarar itne. Jag har väntat i ca. 8 månader på ett kvitto samt en korthållare i kolfiber!

Som sagt, oseriöst....

Min bil Länk
Jag köpte angeleyes för drygt två månader sedan när jag fick hem dem så var två ringar trasiga (synligt brott), rent produktfel alltså. De måste väll kunna byta ut dessa ringar även om det går över 3 månader (garanti tid).

Jag fick inte heller något kvitto..........

ed
776
edge
520dT M -15
Jag skulle beställa grejer från stylabilen, bla fälgar och däck vilket jag antar skulle kosta uppemot 20000 och facelift framljus till min e39.
Men pga av att man inte får tag på dem så har jag övervägt att handla på annat håll, så han har gått miste om 24000 från mig.
Jag kan tänka mig att han förlorar mycket pga sin "semester"
Ri
957
RiBBaN_
V60 T6 R-design -22

Skulle ALDRIG handla på nåt ställe där man inte får kvitto..
LÅter ju helt skumt.. Säljer han grejerna svart eller?
Visa användare
4.266
J.Dredd
535dAT M-Sport e61
M535i e28 -86 BMW-Cup
Z4 Roadster 2.5 -03
Dessa uppgifter stog på stylabilen.se förut:

"Kontakt via telefon: kontor: 0413- 246 25 mobil: 0707- 154 585 eller via e-post: information@stylabilen.se"

///Jesper
"Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad."
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Jag har me kollat hemsidan osv men de verkar ganska dött där oså... Jag har bara goda erfarenheter om de annars. Aldrig nåt krångel, snabba leveranser osv. Men alltid är det nån som har andra erfarenheter/uppfattning tyvärr!

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Länk
cr
3.938
crille82
Mercedes C 200d -19
1302 LS Cab -72
BMW F750GS -19
A3 1.8T -99
T-Roc Cabriolet -20
edge: Som sagt, är man inte mer intresserad av att ro hem en affär som genererar tusentals kronor, så skall man inte bedriva affärsverksamhet... En nackdel jämtemot många fördelar med internet är ju att många oseriösa aktörer lätt kan etablera "affärsverksamhet".
Sen det här med att inte skicka kvitto på bergäran känns mäkta oseröst, en annan sak om man gjort upp något annat i förväg...

MVH Christofer
cr
3.938
crille82
Mercedes C 200d -19
1302 LS Cab -72
BMW F750GS -19
A3 1.8T -99
T-Roc Cabriolet -20
En annan kul grej är ju att många företag/enskilda firmor kallar sig "vi", när det i många fall rör sig om en person...

MVH Christofer
Ganska onödigt att ge ut adress lr ? Även om vi alla kan leta bland hitta.se!

I övrigt så kanske grabben har haft något strul under semestern, privata problem kanske? Någon som har tänkt på det?

Har haft enstaka kontakt med stylabilen.se och det har fungerat utmärkt för mig.

Mitt råd till vissa: Vänta!!!!
al
60
alig
M3 E93-09
Vectra-93
Jag blev ju sugen som fan att beställa OneBlock-strålkastarna med angeleyes men det verkar ju inte gå som alla andra även påpekar.
Någon som vet vart man kan beställa likadana?
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Precis... kanske finns nån anledning till att han ej går att nå.. kanske sjukhusvistelse/nåt dödsfall eller liknande.. Oftast finns det en förstålig förklaring på det mesta.. kanske även med detta..

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Hawar
.. han har aldrig svarat på mina mail heller.. oseriöst företag tycker jag
al
60
alig
M3 E93-09
Vectra-93
Någon som vet vart man kan köpa Oneblock strålkastarna som finns på hans sida?
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19
Razvan har inte skrivit något på forumet sen 2006-06-17. Långresa?

///BMW - Was sonst!
//
619
///Peter
540iAT -99 Individual
M5 3.6 -90
316i Compact -97
Race E34 Turbo 650hp/830nm
mono-blocken finns hos real-car till marginellt hogre pris (billigare om du inkluderar frakten)
Visa användare
283
JoniB
Bmw 325i -91
Bmw 325i -94
Bmw 525im -02
Bmw 530i Touring -01
Har nyss fått tag idom på stylabilen.se Tydligen ska dom öppna imorgon eller måndag! Han jag pratade med sa att dom var på väg hem ifrån tyskland med ett lass. så imorgon eller måndag skulle de öppna! är bara att hoppas. Så att man kan få beställa några nya delar.
Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Hej
Firman har inte gått under jorden. Den långa "semestern" beror på olika saker. En av dessa är: Vistelse i Tyskland för att kontakta lokal polis osv för varor/pengar som vi inte har fått efter 6 månaders väntan. En annan orsak är att vi försöker öppna en lokal utomlands och det tar tyvärr tid att starta ny firma/anställa personal osv.
Mvh
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.