AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
3.299

Nån som har bilder på rött läder?

Sida 2 av 2
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Rött är helrätt speciellt på en svart bil.
Länk

///MVH Hasso
Länk
dw
3
dwarxter01
z3 roadster 2.8 -97
skrev fel! ska va rkj 553..............................
Bu
241
Bucket
535iA - 87
Verkar på bilden som om J är "målat" till ett U. Då stämmer det väl?

/Henrik
bo
190
boopidoo
Z3 2,8 Roadster -98
Jepp, då stämmer iaf uppgifterna från vägverket. Förstår inte varför säljaren var så stingslig med de uppgifterna. Men då kanske jag kan fråga dig dwarwter01 istället? Jag menar det har förhoppningsvis inte hänt så jättemycket på 2 månader. Du råkar inte ha kvar lite bilder på den?

Är bilen HT-förberedd? Hur ser mittkonsollen ut (svart, silver ädelträ etc)? Hade du vindavvisare och cabbskydd? I övrigt hur är skicket?

Jag frågade dessa saker när säljaren typ bad mig dra åt skogen. Eller iaf sa att han inte önskade några fler brevvänner. :)
dw
3
dwarxter01
z3 roadster 2.8 -97
När han köpte bilen av mig var han iallafall hur trevlig som helst....

Japp bilen är Ht förberedd, mitkonsollen är svart.. ej vindavvisare, cabskydd finns. Iövrigt tycker jag bilen är i mkt bra skick , några stenskott huven, en bakfälg lite skrapad ca 2-3 cm (syns knappt) , Bilen är sänkt så skärmkanterna fram (huven) är ut falsade lite, tror att det syns om man kollar på bilden.. Jo har en bunt bilder på bilen om du vill ha... skriv ditt mejl! Om jag hade haft tid för bilen skulle jag köpa tillbaka den!

MVH Christian
Det kan väl vara så att han har eltejpat nummerskylten lite som ett bot mot fartkameror...
33
246
330 diesel
i8 - 15
i3 - 17
Tesla S 90D
Boopidoo: Vilken j-a attityd att behandla en ev spekulant med dylikt svar! Behandlar han bilen som han behandlar spekulanter?
bo
190
boopidoo
Z3 2,8 Roadster -98
simon.hedstrom AT gmail DOT com

Skicka gärna bilder, ju fler Z3-bilder desto bättre. :)

Men nu vet jag inte om jag vill åka och kolla på den då han verkar lite konstig. Jag menar om han tog illa vid sig av att jag frågade kunde han väl bara svarat och sen sagt att vi inte kollal mejl så ofta och hellre vill att jag ringer eller nåt.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.