AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.560

E34 518iA, fanns den verkligen?

Sida 2 av 2
mr
482
mr.christian
318i-89 x 2st
Hade en bekant för många år sen som hade en E12 520A som maskinen la av i. Då gick han ut på gården och hittade en frisk 1602 (kunde ev. va en 1502 också, minns inte) som han tog maskinen från. Alltså en 516 automat... Jag hade en 316 på den tiden och jag kunde nog kört åttor runt denna bil... Men kul va det. (eller...?)
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Hahaha :oDDD

Ja, Du tyckte nog det var kul ;-) men vad tyckte Din vän....??? Att få "åttor" åkta omkring sig, med en 316, lämnar ju en hel del annat att önska i prestandaväg, hos den egna bilen..;)))) Den måste ha blivit nått så fruktansvärt slö, särskilt när det verkar som om han inte bytte bakaxelklump!!!! Ung. lika slö som den Opel Kadett 1.3D Aut, som jag en gång servade åt en gammal tant. Jag trodde det var nåt allvarligt fel på bilen, när jag prooovkörde den efter service....Men hoooooooooooooooooooooon var glad...hmmmmm....

/A

BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel.
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Jävla "oooooooooo" jag har nog spillt nått i tangentboordet, måste kålla upp det... ;-) Är det ÅK åm jag använder båkstaven å istället..???

BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel.
Whiskey?

/Udo Dirkelsniff

Länk
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Snarare kaffe med mjölk i... eller öl :-/ Känns litet kladdigt när man trycker ned nämnda båkstav...hehe ;-)

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.