|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Nya bilder på plåtcabben, både uppe och nere. Länk Länk Länk Länk | |
|
Bakrutan ser lite väl stor ut, annars ser den helt ok ut. Keep Your Distance! |
|
|
Har skrivit det i en annan tråd rörande caben men nu när jag ser de här bilderna kan jag väl bekräfta det jag anser, att det är väldigt trist att det blir plåtcab. Visserligen säkerhetsmässigt bättre (kan jag tänka mig), men personligen anser jag att mycket av den sportiga looken, som övriga BMW cab, har försvinner. |
|
| väldigt snygg förutom c stolpen som ser så himla smal ut | |
|
här kommer 2 bilder till .. ser sådär ut tycker ja.. l'ngtar till m3-versionen Länk Länk här kommer även en photoshop (tror de i alla fall) bild Länk |
|
| Nej det där såg väl inte bra ut?! Bakrutan, c-stolpen och går skärningen till bakluckan ända ner till bakljuset (på sidan)? Urgh, hoppas det ser bättre ut på "riktiga bilder"... | |
|
bilen känns väldigt platt och lång men man tycker säkert att detta e helrätt när den väl gör entré... kommer garanterat bli en succé som e46 cab - UTAN FRI FART STANNAR SVERIGE - |
|
|
rackarns vilket överhäng bakom bakhjulen... 15-20 cm för mycket annars tycker jag den är snyggare än coupén.... =) // Erik |
|
|
Ser inte alls kul ut på dom här bilderna.. E46Cabrio Länk -06 |
|
|
ser väldigt amerikaniserad ut kanske gjort på flit.... |
|
| återstår att se den slutgiltiga produkten men än så länge är den ej snygg.. tycker att bmw mysslyckats rejält med utseendet på den nuvarande 3-serien.. bara coupen som är snygg | |
| Tycker den ser väldigt japansk ut i dagsläget. Men den blir säkert snygg när den är helt klar. | |
| här kommer en bild på taket till e93 Länk | |
|
Nya bilder/montage: Länk Länk |
|
| Den är fin men jag tycker att e46 cab ser sportigare ut . | |
| fördelen med e93 cab är ju att den både blir en coupe och en cab :D men visst är det ändå lite mer speciellt med tygtak på en cab | |
|
Gillar inte e90-serien överhuvudtaget, ser ju ut som en Nissan primera bakifrån.? vet att många delar den uppfattningen också, entusiast eller inte. |
|
| ps, de sista bilderna såg ju något bättre ut. hoppas att det bara är något slags maskering på bakljusen osv.som finns på de första bilderna i tråden. | |
|
här kommer bilder på nästintill omaskerade bilder Länk Länk Länk ser ut o bli väldigt snygg.. |
|
| På de sista bilderna var den läcker. Lite skillnad mot sedanen som är bland det fulaste BMW gjort tyvärr. | |
| Tycker den ser väldigt bra ut. Inte som coupén men ändå väldigt bra för att vara cab. Gamla E46 med uppfällt tak var ingen skönhet, än mindre med hardtop. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.