|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Det är säkert som Rolex och Stephan skriver att det är en bit in på 2003 som E60 börjar produceras och levereras med mer volym men det finns tidiga bilar: Länk Länk Länk Och 545 är några månader senare. Tidigaste jag hittar Länk ___ //Ulf |
|
| Se till att få aktiv styrning få får du ännu roligare att köra och med dynamic drive kan det bli hur kul som helst. Jag har själv bara aktiv styrning men detta gör denna ganska stora bil riktigt smidig. Vad gäller motorstyrka så är det som vanligt att man får vad man betalar för och för övrigt är bilen mycket snygg i svart, kanske lite väl vanligt och opraktiskt men rackarns snyggt! | |
|
hm... jag har tänkt köpa en svart med M-paket och 19" M fälgar och sedan tona svart. den kombinationen är inte så jätte vanlig? jag har iallafall inte sett någon med den kombinationen i götet i alla fall. |
|
andha45 |
kan ni inte låta killen köpa en e60, han verkar ju vilja ha det:) ibland fastnar man helt enkelt för en modell, jag skulle t ex aldrig kunna tänka mig en X5, inte heller e46 touring men gärna e39 och e60... |
|
Håller med andha45, kan aldrig tänka mig att köpa en X5. Dock gärna en e39 eller en e60/e61. |
|
| NiklasW: Nu vet jag inte hur mkt pengar du har att köpa bil för men hade jag varit 18år och haft råd hade jag absolut tittat på en Z4 Coupé eller en M3:a ;) | |
| Men köper du en svart E60 och tonar rutorna(även de främre sidorutorna helst) så tror jag du även skulle gilla 19 eller 20":s kromade fälgar så är den komplett sånär som på en fet stereo och neonljus i bästa Pimp my ride stuk ;) | |
andha45 |
Det verkar som om det är många här som vill vara 18 år, ha nytt körkort och mycket pengar:) |
|
andha45: Helt korrekt! Jag kan dock nöja mig med det sistnämda :-) Mvh Johan |
|
| Nicklas, En 530 och nytt körkort kan väl bara resultera i en sak - i alla fall skulle det gjort det för mig - höga böter och indraget körkort i några år!? | |
|
Det är väl smart att köpa en lite större och därmed krocksäkrare bil som första bil om man har råd till det. Tycker det känns som e60 ger ganska mycket bil för pengarna. Verkar som 250' räcker för att få loss en hygglig 530. |
|
|
Såklart att du ska ta en 530 med m-paket hur snygg och fet som helst slår lätt en fjuttig 3-serie=) men det e min åsikt:))) Men jag håller med att den en 530 med m-paket är både sportig och lyxig:) Kolla bara på denna: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.