AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
6.649

Vilken beg BMW är mest lättsåld idag?

Sida 2 av 2
Alla BMW med fabriksmonterat M-paket är "lättsålda"...
Cr
657
Crisse
330d xDrive Touring -14
M4 Cabrio -17
Utom M-modellerna =)
Tänkte just skriva det. ;)
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Inom vilken prisklass?
Ni
776
Nisse
535i -86
518i -85
320dT -08
Volvo 850 -96
80-talas 3- och 5-serie som klarat sig bra från rost verkar säljas fort! Trevliga bilar som redan har tappat allt sitt värde och inte sjunker mer, snarare tvärt om! Fina E28 och E30 blir mer och mer sällsynta.

Lika iskall som en trasig yttertempmätare (-37) verkar E36 vara. Jag har försökt sälja min 325i Cab -93 i tre månader nu och intresset är nästan lika med noll. E36 överlag verkar vara prissatta rejält i överkant, speciellt nu när E90 har kommit och E46 sjunker i värde. Jag blev erbjuden 45' för min, mindre än hälften av priset jag gav för två och ett halvt år sen. Det är väl bara att inse att biljäkeln inte är värd mer... Tråkigt men sant! Intresset är t.o.m. större för min avställda och obes 518 -87 än för E36:an.

Kul att höra era synpunkter och erfarenheter!

///Niklas
tu
243
turbofritte
523 -00 M-Sport
735 -88
Verkar vara tufft att sälja bil oavsett modell idag. Problemet verkar vara att folk inte har pengar , däremot så verkar det vara populärt att byta emot diverse saker.

Sålde min Passat för 1 månad sen , låg billigast på blocket med mycket extra på bilen så den försäljningen gick på 2 dagar . Fick en cross som delbetalning som jag trodde skulle gå fort att kränga iväg.

Nu 1 månad senare så är det bästa jag blivit erbjuden en E34 535 vilket iofs inte är helt fel men jag hade hellre tagit pengar !

Så ska man få bilen såld så verkar det vara att dumpa priset eller låta annonsen ligga läääänge för att hitta rätt köpare.

Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Kanske det är dags att sälja min 330 med M-paket om den nu är som attraktiv.
Visa användare
4.266
J.Dredd
535dAT M-Sport e61
M535i e28 -86 BMW-Cup
Z4 Roadster 2.5 -03
Just nu har väl folk bränt hela sin besparing på semestrar och dylikt. Och att sälja en cab kan nog vara svårt med vintern runt hörnet.
Nu startar väl säljsäsongen för "vinterbilar", dvs lik som klarar hela vintern utan att behöva passera SBP :)

///Jesper
"Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad."
Du
1.604
Dutta
Bmw 525iM-03
A6 avant quattro 2.7t 6vxl
Orginal M-paket bilar i prisklassen 100-160tkr tror jag går att sälja hyfsat lätt, men denna tiden är trögt på året. Sålde min sambos bil förra veckan, inte en Bmw men efter 3 timmars annonsering på Blocket var den såld fick vad vi begärde, mycket folk som är ute efter billiga bilar/holkar.

mvh
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.