|
Sida 9 av 26
|
|
|---|---|
|
Körde 335 coupe hos Borgs Bil på deras VIP-kväll igår. Vilket drag. Jag är klart positivt överaskad. Motorljudet var bättre än vad jag trodde. 19" fälgarna är de snyggaste BMW har gjort på många år, kanske någonsin. De är ett klart måste. Det som var kul att Borgs 335 hade min spec. Den var svart med svart skinn. Automat och 19". Jag ångrar inget av mina val. Hur ska jag kunna vänta 4 veckor till leverans, då den byggs i nästa vecka. /Fredrik Swärd |
|
|
Jag är äckligt avis. |
|
|
UFO: Jag har provat z4-cupe och blev rätt besviken på att den är så fruktansvärt liten. några saker jag stör mig på. Jag sitter inte bra alls i Z4 jag är inte speciellt lång 182cm. Men har aldrig fått till en bra sittställning varken i Cab eller Cupen. Väggen bakom stolarna gör att jag inte kan luta ryggstödet som jag vill. Du har inget bättre utrymme i Cupen än i Cab modellen för sittställnigngen. Bagaget är även litet på Z4 cupen. jag blev överaskad hur litet det var. Taket kommer väldigt nära huvudet och cupén är mer klastrofobisk än cabben tycker jag. Mvh Kristian |
|
|
Imorgon lördag ska jag ta med mig kamran och åka och provköra en 325Ci :) Bilder kommer upp imorgon eftermiddag. Jag vet att de också har en Z4 Cupé jag tar lite bilder på den också. Mvh kristian |
|
| Håller med Alf. Har inte kört Z4 coupé men när man öppnar bagaget, som har mindre inkast än roadstern, så undrar man varför utrymmet inte är större? | |
| ufo, jag har kört båda och bagageutrymmet är tyvärr rätt grunt så den sväljer inte mycket bagage, speciellt med insynsskyddet på plats. Väggen bakom stolarna gör att den är rätt trång i coupén med. menar då Z4 coupén. | |
|
OK, tack för all er info...måste erkänna att jag trodde att Z4ans bagage var hyggligt... Acey: är inte coupens baklucka av "kombikupé"-typ, dvs mn öppnar hela "bakänden"? / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
| Såg min första E92 för 4 timmar sen.. Jag är helt såld. Den var i silver (tyvärr, har det idag och är lite trött på det). But still, den vackraste BMWn jag någonsin sett.. Tänker på den hela tiden.. Jag tror jag är förälskad :( Vet inte hur jag ska berätta för flickvännen bara.. | |
| håller med om att den är brutalt snygg..har bara sett en vit och den var hur snygg som hellst | |
Evol-79 |
Var idag och bokade in min provkörning. Dock med manuell. Finns det någon här som vet en handlare i skåne som har en 335 med automat som demo? Måste prova en med automat snart så även jag kan bli en i gänget att vänta på leverans... Angående färgen så är röd struken och det blir en vit. Enda nackdelen med vit är att även speglarna blir vita, men de går ju att lacka om till svart. Funderar på om det är värt att välja 19"? Känns som en vit bil behöver rejäla fälgar men även jag kör långt varje år. |
Evol-79 |
bmw_jerry: VAr såg du den? |
| evol-79.. i eskilstuna | |
|
larsssss: Jodå, det är därifrån jag hämtar skrivbordsbilderna till datorn. Keep Your Distance! |
|
|
bmw_jerry: Står den undangömd hos M-Bilar i E-tuna? Keep Your Distance! |
|
|
Test Auto Bild. 335i omkörningsegenskaper. 60-100km/h 2,7s 80-120km/h 3,4s sanslöst snabbt eller vad säger ni. //Stefan |
|
| clubsport.. nej jag har inte varit ut dit än.. såg den på en parkering vid polishuset.. har även sett den i rullning på nära stan.. ser väldigt bra ut | |
|
Kolla här Spacegray är allt bra vackert! Länk Länk Länk Länk Mvh kristian |
|
|
bmw_jerry: Dom gör nog som M-Bilar i Västerås och gömmer undan den i väntan på premiären så man kan nog inte se den hos dom än. Bara en vecka kvar nu. Ska bli intressant att se hur den ser ut i vitt. Keep Your Distance! |
|
|
Clubsport: pratade med försäljningschefen på BMW i sthlm - och han säger att det ska ej visas eller levereras någon e92 innan den 23/9. Det är ett allvarligt tjänstefel om någon av handlarna gör det, men det verkar ju som om de flesta här inne har sett/kört den inkluderat mig själv. Dessutom har jag sett två inreggade bilar, som såg ut att användas privat.. |
|
|
mistafrizz: Exakt, det är ju därför som min provkörning och visning av 335:an har föregåtts med så mycket sekretess, får inte ens tala om reg.nr för nån. Men eftersom jag och säkert många med mig har fått VIP-inbjudan att se 3 st E92 hos BMW Solna den 21/9 så stämmer det ju inte riktigt att ingen får se den före den 23:e officiellt heller. Keep Your Distance! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.