AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
92.339

335 coupé - blixtsnabb!

Sida 7 av 26
Evol-79
hur får man filmen att fungera?
Du måste ha QuickTime instalerat på datorn. Här ---> Länk
Evol-79
tackar!
Evol-79
Jag är i startgropen att beställa en 335iC. Det är två frågor som kvarstår växellåda och färg.

Växellåda: Jag är ganska övertygad om att det blir automat, men bara om den är riktigt bra. Den automatlåda som kommer i 335:an, finns den att prova i nån annan av BMWs modeller? Jag måste testa lådna innan jag beställer en. Trist om det skulle vara en långsam och osmidig låda i en bra bil.

Färg: Skulle vilja ha en i likhet med Imolaröd. Jag blir dock inte klock på hur den nuvarande röda färgen ser ut. Alternativen är vit eller "svensson grå"

Är det någon här som har koll på växellådorna eller färgerna?
Det kommer bilder ikväll när jag har kommit hem från hockeyn. Nån som vet vad Solna har för färg/färger på deras visningsbilar?
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Evol-79: Finns ingen anledning att INTE provköra en 335i med både automat och manuellåda nu när bilarna börjar dyka upp hos ÅF.

Evol-79
Jo det stämmer, men vad e oddsen att en handlare skulle ha både och. Men annars får jag väl rese runt lite. Känns som ett ganska viktigt val.
Buspelle
Clubsport: Solna har space grey och safirsvart.

Har själv bara lyckats provköra med aut än så länge och jag är ingen automatälskare, men bilen är kanon. Verkar dock som de flesta handlare tagit hem automatbilar.
Finns 3 bilder på min blogg nu.

Alf_VON_Sil:
Skickar resten av bilderna till dig. Dock inte alla, det är rätt jobbigt att sitta o maskera reg. skylten...

Keep Your Distance!
Buspelle:
Ok, kul att dom har spacegrey en av tre färger jag väljer bland.

Keep Your Distance!
glömm inte att kolla på tv4+ kl 21.00 på lördag.. då ska nämligen mera motor provköra en 335 coupe..
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Verkar vara en alldeles underbar bil.. jag ligger i sömnlös i väntan på min.

/A
la
639
larsssss
325xi Touring -06 (E91)
Clubsport, tack för bilderna. Grymt snygg. Vilka färger väljer du mellan? Själv hade jag haft svårt att välja. Tycker att svart, rymdgrå eller titansilver fungerar lika bra, men har inte sett alla live. Silvergrå är annars en favoritfärg, men den finns väl inte till E92.an? Förresten, varför maskera regskylten på en demobil?

mistafrizz, kul! När beställde du för att få lev. v.43/44?

Kristian, du skulle ju få din v.39 om jag inte minns fel. När beställde du?

Tycker det känns som korta leveranstider överlag på coupén. Inga 12 veckor som det brukar vara.

Visa användare
1.024
Alf_VON_Sil
BMW X4 20d
Jeep Wrangler YJ
"Skogsbesten"
larssssss: Jag får min bil redan nästa vecka (v38). Men med en himla stor portion tur kan jag till och med få bilen imorgon Fredag! Beror på lastbilens kapacitet.

Jag vet inget om leveranstider men jag har väntat sedan 1 juni, då ja la beställningen. Den är i Halmstad nu i alla fall. Förre veckan var den i någon hamn i tyskland. Så jag väntar med spänning......

Det finns två saker jag ångrar att jag inte la till i utrustningslistan

* Innertak i Antracit för 2.000 SEK
* Motorvärmare med Fjärrkontontroll för 13.500 SEK

Mvh
Kristian

Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Alf_VON_Sil: Riktigt spännande.. gjort någon plan över första dagarna?

Jag har själv gjort i ordning den första skivan, som ska spelas - jag vet att jag är en sjuk människa.. men vad ska man göra, när längtan blir för stor.

Jag tog ju safirsvart/svart tyg-läder kombo, med alu listen och svart innertak.

/A
Mer sköna bilder på e92, här en 325 från Hartge (avgassystem+hjul):
Länk
Länk

Mvh,
/Wille
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
larsssss: jag beställde min v.32 om jag inte missminner mig.

Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Kristian: Tycker du ska inleda med en sthlmsresa ;)
mi
172
mikaelmansson
330 Touring -01
Underbar bil... Längtar tills den finns hos handlarna. Njuter av filmerna så länge:

Länk
Länk
Länk

:)
Alf_VON_Sil:

Värmare kan installeras senare dock som en aftermarket lösningen men bättre än inget.

Ps. se din mail
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.