|
Sida 5 av 26
|
|
|---|---|
|
Är detta M-paketet till e90? Länk Herregud vilken flopp i så fall. Hoppas gudarna att inte det inte hamnar i närheten av e92. Mvh Kristian |
|
|
Japp, det är M-paketet till E90, riktigt ugly. Enligt Novation i Uppsala kommer det inte komma någon uppdatering heller, men till E92 kommer det se annorlunda ut. Personligen tror jag killen på Novation har fel, de kommer nog sätta ett m-sportpaket som ser likadant ut även till E90/E91. |
|
| Tänk Mpaket 1 vs 2 till E46. Räkna med att M-paketet som kommer till E92 blir betydligt mer M3 inspirerat. | |
|
Jag tror att BMW kommer att släppa en "M-paket 2" till e90/e91 också men det är väl knappast någonting en BMW-återförsäljare skulle meddela innan det är klart. De vill ju sälja bilar med motsvarande paket nu. Mvh, /Wille |
|
|
Ni får tycka vad ni vill men jag tycker det lyfter kärran! PS jag har M-pkt och är riktigt nöjd. "Always a driving machine" |
|
|
Här har ni min gobit! Länk "Always a driving machine" |
|
|
Kenta: Till mitt försvar måste jag säga att det är mycket snyggare på touringen (samma sak gäller 5-serien). Le Mansblått är klockrent dessutom. |
|
|
Kenta: Till mitt försvar måste jag säga att det är mycket snyggare på touringen (samma sak gäller 5-serien). Le Mansblått är klockrent dessutom. |
|
|
Kenta: Ser ju bra mycket bättre ut på din bil. Jag råkade väl kanske finna den fulaste e90 på nätet med m-paket. Kan ju vara färgen vit också som gör sitt. Mvh Kristian |
|
|
Kenta: Mycket tjusig vagn!! Såg en silvermetallic e91 330 med m-sport paket , 19" BBS Challenge fälgar som var coilover-skruvad-i-botten-LÅG. Riktigt snygg den också! Mvh, /Wille |
|
| det som är fult med m-pkatet är dem yttre luftintagen..dem är för fyrkantiga och passar ej riktigt in | |
|
Alf_VON_Sil: Walkaround runt en space gray 335ci: Länk Mvh, /Wille |
|
|
Jag tycker verkligen synd om jänkarna som måste ha de där fula oranga blinkersglasen. |
|
|
Dito! Speciellt på e92 ser det ganska malplacerat och onödigt stort ut? Mvh, /Wille |
|
|
WilleW: Tack så hemskt mycket för länken! Jag har beställt rätt färg för mig. Spacegrå är en lurig färg, den kan se väldigt ljus ut i vissa vinklar från att gå till rätt så mörk vid en annan vinkel. Blått är snyggast men Spacegrå kommer passa mig som handen i handsken. Känns bara bättre och bättre med spacegrå, vissa tider har ju varit rätt så kritisk och varit nära att ändrat färg på beställningen. Tack än en gång :) mvh kristian |
|
|
Tycker verkligen INTE synd om jänkarna, vet du va deras bmws kostar splitternya lr?? Typ 2/3 av priset i Sverige. :( Hade det varit så hemma så hade jag lätt sett blinkersen mellan fingrarna, t.o.m. om de satt på huven! *ironi* /// Bimmarkomanen |
|
|
Bimmer330ci: Du kan ju trösta dig med en Norsk prislista:) Länk Mvh, /Wille |
|
|
Är det någon som sett en bild på en karmesinröd e92? Skulle uppskattas med en länk till bild på en sådan. Mvh, /Wille |
|
|
Tack gubbar :-) Såg en Spacegrå E92á på motorvägen, såg riktigt bra ut i verkligheten! Hmm skulle nu vilja studera kärran i hastihet under 140 km/tim! Gillar färgen skarpt. "Always a driving machine" |
|
| Så fantastiskt snygg bak! Elegant! BMW vet vad dom gör, inser att dom som vill ha en överdrivet maskulin bak lika väl kan köpa en Opel Manta. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.