AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
92.340

335 coupé - blixtsnabb!

Sida 5 av 26
Visa användare
1.024
Alf_VON_Sil
BMW X4 20d
Jeep Wrangler YJ
"Skogsbesten"
Är detta M-paketet till e90? Länk

Herregud vilken flopp i så fall. Hoppas gudarna att inte det inte hamnar i närheten av e92.

Mvh
Kristian
Japp, det är M-paketet till E90, riktigt ugly. Enligt Novation i Uppsala kommer det inte komma någon uppdatering heller, men till E92 kommer det se annorlunda ut. Personligen tror jag killen på Novation har fel, de kommer nog sätta ett m-sportpaket som ser likadant ut även till E90/E91.

Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Tänk Mpaket 1 vs 2 till E46. Räkna med att M-paketet som kommer till E92 blir betydligt mer M3 inspirerat.
Jag tror att BMW kommer att släppa en "M-paket 2" till e90/e91 också men det är väl knappast någonting en BMW-återförsäljare skulle meddela innan det är klart. De vill ju sälja bilar med motsvarande paket nu.

Mvh,
/Wille
Ke
711
Kenta
G31 520dAT -18
Ni får tycka vad ni vill men jag tycker det lyfter kärran!
PS jag har M-pkt och är riktigt nöjd.

"Always a driving machine"
Ke
711
Kenta
G31 520dAT -18
Här har ni min gobit!
Länk

Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Kenta: Till mitt försvar måste jag säga att det är mycket snyggare på touringen (samma sak gäller 5-serien). Le Mansblått är klockrent dessutom.

Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Kenta: Till mitt försvar måste jag säga att det är mycket snyggare på touringen (samma sak gäller 5-serien). Le Mansblått är klockrent dessutom.

Visa användare
1.024
Alf_VON_Sil
BMW X4 20d
Jeep Wrangler YJ
"Skogsbesten"
Kenta: Ser ju bra mycket bättre ut på din bil. Jag råkade väl kanske finna den fulaste e90 på nätet med m-paket. Kan ju vara färgen vit också som gör sitt.

Mvh
Kristian
Kenta:
Mycket tjusig vagn!!
Såg en silvermetallic e91 330 med m-sport paket , 19" BBS Challenge fälgar som var coilover-skruvad-i-botten-LÅG. Riktigt snygg den också!

Mvh,
/Wille
det som är fult med m-pkatet är dem yttre luftintagen..dem är för fyrkantiga och passar ej riktigt in
Alf_VON_Sil:

Walkaround runt en space gray 335ci:
Länk

Mvh,
/Wille
Jag tycker verkligen synd om jänkarna som måste ha de där fula oranga blinkersglasen.

Dito!
Speciellt på e92 ser det ganska malplacerat och onödigt stort ut?

Mvh,
/Wille
Visa användare
1.024
Alf_VON_Sil
BMW X4 20d
Jeep Wrangler YJ
"Skogsbesten"
WilleW: Tack så hemskt mycket för länken! Jag har beställt rätt färg för mig. Spacegrå är en lurig färg, den kan se väldigt ljus ut i vissa vinklar från att gå till rätt så mörk vid en annan vinkel.

Blått är snyggast men Spacegrå kommer passa mig som handen i handsken.

Känns bara bättre och bättre med spacegrå, vissa tider har ju varit rätt så kritisk och varit nära att ändrat färg på beställningen.

Tack än en gång :)

mvh
kristian
Tycker verkligen INTE synd om jänkarna, vet du va deras bmws kostar splitternya lr?? Typ 2/3 av priset i Sverige. :( Hade det varit så hemma så hade jag lätt sett blinkersen mellan fingrarna, t.o.m. om de satt på huven! *ironi*

/// Bimmarkomanen
Bimmer330ci:
Du kan ju trösta dig med en Norsk prislista:)
Länk

Mvh,
/Wille
Är det någon som sett en bild på en karmesinröd e92?
Skulle uppskattas med en länk till bild på en sådan.

Mvh,
/Wille
Ke
711
Kenta
G31 520dAT -18
Tack gubbar :-)
Såg en Spacegrå E92á på motorvägen, såg riktigt bra ut i verkligheten!
Hmm skulle nu vilja studera kärran i hastihet under 140 km/tim!
Gillar färgen skarpt.

Så fantastiskt snygg bak! Elegant! BMW vet vad dom gör, inser att dom som vill ha en överdrivet maskulin bak lika väl kan köpa en Opel Manta.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.