|
Sida 4 av 26
|
|
|---|---|
|
Finns endast på den amerikanska marknaden. |
|
| USA marknaden ersätter 330 med 328 om jag förstått det rätt. 3-serien i USA kommer bara i två modeller och det är 328 och 335. | |
|
Man lär sig alltid nåt nytt! BMW CS #5206 |
|
| såg en e92 i eskilstuna idag.. åkte förbi och såg den bakifrån och från sidan rätt snabbt.. måste säga att den var underbart läcker,, den var vit och första tanken när man såg bakljusen var lite sådär men när man hann se lite mer var den alldelles underbar :D | |
| En vit! Modig människa, borde få "dagens ros" om det fortfarande existerar :) | |
|
Var och kollade på ett antal e92'or idag. Utseendet var så mycket mer än några bilder jag sett på e92. Mestadels svarta bilar, bl.a. en svart 335ci (pressbil). Där stod även en 325ci i space gray, mycket snygg färg måste jag säga Alf_VON_Sil, den kommer du bli nöjd med. Håller fortfarande kvar vid att jag tror att monacoblå kommer att vara en GRYM färg på e92. Bilen ser riktigt låg och bred ut, baken är mycket snyggare i verklighet än på bild. Riktig fullträff tycker jag! Mvh, /Wille |
|
| WilleW vart var det du kollade på dem?? | |
|
BMW Solna Mvh, /Wille |
|
|
Inte i hallen Mvh, /Wille |
|
| Jag kommer att få klämma på 335:an i mitten av nästa vecka. Jag är rätt laddad..! | |
|
WilleW: Super bra att du säger detta. För jag har varit lite osäker sista tiden på spacegray. Nu känns det lite tryggare igen. :) Montego blå är lätt det snyggaste färgen men min förra Ci hade topazblå som är väldigt lik montego blå. Det är lite tråkigt att ha samma färg igen. Dessutom är ju grått väldigt lätt att hålla ren. Ta gärna lite bilder när ni ska kolla in bilen. :) Pressbilderna är ju manipulerade med mycket ljus osv. Ta gärna bilder utan blixt för att få en så nära verklighetsupplevelse som möjligt. Mvh Kristian |
|
|
3 veckor kvar nu va Alf? :-) |
|
|
Alf_VON_Sil: Jodå, jag har köpt nya minneskort till mobilen så det ska tas ett antal bilder av 335:an i dagsljus. Keep Your Distance! |
|
|
Varför får jag massa uppdateringsmail om denna tråd när det inte finns några nya inlägg?!! |
|
| Nu börjar BMW bli intressanta igen. Dessutom är coupén redigt läcker! | |
|
Coupen e inte så läcker, den ser tanig ut! /// Bimmarkomanen |
|
|
Nja så tanig är den nog ändå inte: htttp://www.e90post.com/forums/attachment.php?attachmentid=36833&stc=1&d=1156553327 Sedan när riktiga M-paketet kommer så kommer den se ännu fetare ut. Förhoppningsvis :) Mvh Kristian |
|
|
Efter att ha tittat på ett par e92 live senaste 3 dagarna, sett en parkerad och en i trafik sedan titten hos BMW i fredags, så är det bara att konstatera att e46 ci kommer se ordentligt utdaterad ut när e92 kommer börja rulla i större utsträckning på gatorna. Den ser allt annat än tanig ut, låg och bred och RIKTIGT snygg front, snygga coupélinjer och bakifrån ser den som sagt bred och grym ut. Jag hade en e36 coupé när e46 coupé kom, jag tycke också att den nya inte alls var lika cool som min, igelkottsförsvar? BTW. Jag var helt inställd på att köpa en lite roligare beg. bil efter att nu haft två nya på rad, men e92 håller på att förstöra min framtida ekonomi:) Mvh, /Wille |
|
|
Jag är i samma sits, jag tror E92 kommer bli en succé försäljningsmässigt. Hur jag än vrider och vänder på bilkonfiguratorn hamnar jag aldrig under femhundringen ;-) |
|
| Tycker faktiskt E46 coupén står sig relativt bra, även om den ser lite "liten" ut (ingen nackdel?) Men sen är ju E46 coupé med m-paket en av de snyggaste bilarna BMW byggt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.