|
Sida 26 av 26
|
|
|---|---|
|
Alf_von_sil: Jag förstår nu din tanke, du hade innan din bil levererades.. Det är en form av njutsmärta att veta att bilen är klar, och man bara väntar på leverans.. lite som om man vet att man ska få ett stort paket på jul, och man har sett det - men får inte öppna det först den 24:e- /A |
|
|
Låt oss hoppas att det inte är som när jag var liten, när det stora paketet visade sig vara mest luft, och i mitten av allt papper låg en bok. :-( |
|
| fakerlin: det får vi verkligen hoppas, annars är luften väldigt dyr i tyskland.. ;-) | |
|
Nu står min 335 på gården hos Borgs Bil. Polaren som var förbi och såg den sa att solid svart med shadowline, tonade rutor och 19" var helt rätt. Den såg tydligen grym ut. /Fredrik Swärd |
|
|
SWARD: Låter underbart! Shadowline på svart måste var enormt snyggt Ta nåra bilder till oss.. Mvh Kristian |
|
|
Lite rolig info om Bmw 335..... Bmw 335 kom först ut strax före kriget även då med en sexa under huven på 3.5 liters. Länk |
|
|
Nu är bilen hämtad. Jag är riktigt nöjd. Jag återkommer med bilder och recension. /Fredrik Swärd |
|
|
Kul! Stort grattis, vad ska hon heta? ;-) |
|
| Sward: Grattis.. vi får mötas vid ett rödlyse... ;-) | |
|
Fredrik, grattis. Ser fram emot bilder och recension. /Lars Vägen är målet. |
|
| Jag måste erkänna att jag blivit kär i 335Ci cab efter att ha lånat en i en hel dag. Vilken fantastiskt grym bil, man vill bara gasa och gasa. Till och med sulkyn och barnstolen fick plats, en perfekt familje bil ;) Nä nu måste jag ut och åka igen... | |
| Fredrik, hur går det med bilderna? ;-) | |
|
Den är dock inte långt ifrån M3:an =) Bmw, For thoose who love's to drive ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.