AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
92.329

335 coupé - blixtsnabb!

Sida 13 av 26
Visa användare
1.024
Alf_VON_Sil
BMW X4 20d
Jeep Wrangler YJ
"Skogsbesten"
mistafrizz: hahah Jag bara njuter av tiden. Den är som bäst nu.. det är nästan så man kan ta i den snart nu. Bara en vecka kvar till leverans.

Jag ska få köra en 325 nu på torsdag i all fall. Bjuden på VIP kväll på torsdag, säljaren är lite lurig... han säger inget om de har fått bilen. Kanske han överaskar med en 335 i salongen? Han är väldigt lurig nu.. hmmm Men vågar inte hoppas men ändå hoppas.. ja ni vet!

Mvh
Kristian

Hi
915
Hillstreet
340i xDrive Touring M -2016
C 63 AMG -2011
Bilcentralen i Segeltorp har en 335Ci inne. Silvergrå. Står på parkeringen.
Såg väldigt provkörningsbar ut.

Finns också en svart 325Ci uppe i hallen.

//Joakim

Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag.
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Haha. "ser väldigt provkörningsbar ut" :)

Den som köper en 335 coupé som gått som demoexemplar lär ha nerver av stål, tror inte nån har varit ute och söndagsåkt med den...
Första tanken var att köpa M-Bilars visningsbil men när jag tänkte på vilket hårt liv den får leva den närmsta tiden så försvann den tanken fort!

Keep Your Distance!
Visa användare
1.024
Alf_VON_Sil
BMW X4 20d
Jeep Wrangler YJ
"Skogsbesten"
Hoppas dessa visningsbilar är inkörda före publiken ska köra skiten ur dem. Men det är klart är den inkörd så skall den väl klara av att gasa med.

Men det känns aldrig bra att köpa en bil man vet har gått hårt! Och ovana folk lär växla lite fel och skrapa växlar. I så fall är nog en Automat att föredra att köpa.

Mvh
Kristian

Alf_VON_Sil:
Det beror väl på vad man menar med inkörd, dom har iaf hos min åf kört in bilen i ca 50 mil, sen körde jag den...

Keep Your Distance!
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Den gråa i segeltorp har gått ca 90-100mil, otroligt bekväm med 19"

/A
Ska dit och köra den under nästa vecka och käka lunch med säljaren, det skall bli kul!

Att köra bilen alltså :-)

Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Det gäller väl alla demobilar. Av någon konstigt anledning så varvar "folk" skiten ur bilarna oavsett om det är en 320 eller 650. För att in nämna M-bilar om de är med på någon tour...
ri
320
rightnow
3-Serie Coupé, 2004
hahaha fakerlin :D
la
639
larsssss
325xi Touring -06 (E91)
Såg att E90 335 sedan har börjat levereras i Tyskland! Någon som vet/tror hur länge det dröjer innan E91 får samma motor?

/Lars
larsssss:
E91 har den motorn redan, den går att beställa nu så har du en om 9 veckor.

Keep Your Distance!
la
639
larsssss
325xi Touring -06 (E91)
Clubsport, där ser man. Tack. Jag var mest nyfiken. Det är inte aktuellt för mig på ett tag, men den är en stark kandidat till en uppgradering om ett eller ett par år.

/Lars
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
Hm.. bara 5 veckor kvar.. fan

Länk
la
639
larsssss
325xi Touring -06 (E91)
Fem veckor är bara femtiotusen minuter eller tre miljoner sekunder, det går snabbt...

/Lars
Gemini__
I senaste Teknikens värld (Nr. 20) testar de 335:an mot Volvo S60R, men det kanske ni redan vet.

Mvh:
Thomas
la
639
larsssss
325xi Touring -06 (E91)
Jag läser inte Teknikens Värld så det visste jag inte. Vad kom de fram till?

/Lars
hur slutar testet.. måste vara svårt o vänta för er som beställt :D
Visa användare
1.998
mistafrizz
Tesla Model S 85

VW Golf cab - 12
bmw_jerry: du anar inte.. jag mår rent av dåligt.. min fru är inte den nöjdaste heller.. jag lovade henne att efter beställning av bilen, så skulle jag inte tjata mer om den först jag fick den, jag har nog inte kunnat hålla mig mer än 30 min i sträck..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.