|
Sida 11 av 26
|
|
|---|---|
|
Är det dessa ni kallar "prismaskärmar"? "The PhotoShield™ Cover - Europe" för $39,99... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
| ufo: precis. | |
|
OK, tack. / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
| Vad får man för böter om dom ser att man har en sån? :| | |
|
rightnow: enligt mina källor - så är skylten laglig så länge du kan utläsa den ståendes mitt framför. Den här installation fungerar som så att: rakt framifrån så är skylten tydlig som vanligt, men om du flyttar dig åt sidan eller uppåt - så "grumlas" skylten. T.ex. vid fartkameror. När det gäller eventuella biltullar - så vet jag inte till 100% om den fungerar. /A |
|
|
Har precis upplevt 40 magiska minuter.. en 335, jag och en bra skiva.. den här bilen är så underbar. /A |
|
| mistafrizz: vilken färg? :D Berätta mera! Är det mycket motorljud? Känns det som att man kör en sportbil? Jag har en 320 idag, som din. Tror du jag blir "blown away" av motorN? :) | |
|
rightnow: det var en silverfärgad med 19", det är ett grymt ljud i den - och den vill bara inte sluta dra. Den upplevdes som väldigt stabil i alla farter, och spårade knappt märkbart. du blir mycket blown away..det är helt magiskt. Jag sålde min 320 02, visste bara inte hur jag skulle skriva det. |
|
|
Clubsport När kan man provköra nya 335i hos M-bilar i Västerås? Nu på lördag eller? |
|
|
André: Förmodligen först på måndag. När jag var där så sa dom att dom skulle ha bilen i hallen på lördagen. Keep Your Distance! |
|
| hittade denna bild på internet.. kolla va snygg den är Länk | |
| bmw_jerry: väldigt lik den jag har beställt.. ändrade till dom fälgarna igår. | |
Evol-79 |
finns det nån prestanda uppgifter på den 0-160 med manuell respektive automat? |
| evol-79: Jag har hittat uppgifter om att den ska göra 0-200km/h på 18,7s. | |
|
siffror från en tysk tidning: 0-100 km/h 5,3 Sek. 0-160 km/h 11,9 Sek. 0-200 km/h 18,7 Sek. |
|
| mistafrizz..man blir ju avundsjuk på dig.. den är så himla snygg.. och inte är den sörlig heller.. dem tiderna matchar ju nästan m3 e46 | |
|
Här har Ni faktiska siffror för 335 med automat. Länk |
|
| Sward, vilka 19"-fälgar menar du? | |
|
larsssss /Fredrik Swärd |
|
|
Märkligt svar. :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.