|
Sida 10 av 26
|
|
|---|---|
|
Clubsport: så sant.. Det fanns lite trevliga ljud/filmer på Länk |
|
|
Evol-79 Jag tycker absolut du ska ta 19". 335 med 19" kändes konstigt nog mer konfortabel än min 325 E90 med 17" /Fredrik Swärd |
|
| den där femekrade 19" var ju hur snygga som hellst.. passade bilen perfekt | |
|
Jag gjorde samma upptäckt som Sward, 19" var mer komfortabla än mina 17". Iof så är RFT-däcken bättre på den här men skulle ändå föredra 19". Sen vet man ju inte om bilen ser tunn ut med 17" när man har sett den med 19" som fyller upp hjulhusen perfekt. Kommer att ha minst 18" på min. Keep Your Distance! |
|
|
Sådära nu har jag också fått sett bilen i verkligheten. Tyvärr kunde jag inte ta en provtur. Här några bilder. Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Filmade hela bilen med digitalkamran med bra resultat också. Den som är intresserad kan skicka mig ett powermail så skickar jag länken till filen om någon skulle vara intresserad. Bäst är ju att uppleva bilen live :) Mvh Kristian |
|
|
Körde nya TT 3,2 med "S-Tronic" (gamla DSG) och jag hoppas verkligen att BMW snart utvecklar en egen version av DSG. Lådan är verkligen överlägsen när det gäller körglädje. Bilen i sig var helt okej också. Klart en konkurrent till Z4C. Försökte tjata till mig en provtur av 335i utan resultat. Det får bli och vänta till 23... :( |
|
|
acey: Man måste ha kontakter acey, kontakter ;o) Ska kollla om Arver i Västerås har nån TT för provkörning, skulle vara kul att jämföra den mot Z4 coupén. Keep Your Distance! |
|
|
Alf_VON_Sil: Dom där fälgarna var inte så tokiga dom heller, det där är väl 17" va? Spacegrey ser snyggt ut och inte så vanligt som exempelvis Titansilver. Keep Your Distance! |
|
|
Clubsport: Min säljare på solna är för mycket junior! ;) Konstigt nog kändes dock TT:n mer praktisk än Z4-coupén. Bättre utrymmen på något sätt. Dessutom är den nya rätt snygg. 19-tumare och svart. Dessutom finns ett "M-paket" (s-line på audispråk) i kolfiber! Men, TT:n har nog lite för dåligt rykte för att det ska vara aktuellt :) |
|
|
Clubsport: Jag tycker de 17" som sitter på är helt okej. Ser riktigt bra ut i verkligheten. Mvh Kristian |
|
|
En sak som verkar väldigt vackert är nya intriörambiet ljuset i dörrarna på e92. kolla här: Länk Länk Mvh Kristian |
|
Gemini__ |
Fasiken vad snyggt Alf, lite avis på er som köper den nya coupén =) Mvh: Thomas |
|
Alf_VON_Sil: Jag hörde att det där ljuset fanns, men jag visste inte att det skulle vara så grymt snyggt. Hur länge innan din bil började byggas, kunde du göra ändringar? /A |
|
|
Sluta locka mig till Coupe varianten! Jag har äntligen tagit mitt förnuft till fånga och skaffat en "skåpbil" Men jag vet att lätt faller för skönheter så vem vet ..... "Always a driving machine" |
|
|
Fälgarna utbytta.. jag kunde inte låta bli, jag måste ta 19" istället. Dessutom har jag beställt prismaskärmar från USA, 350 spänn för att slippa bry sig om fartkamerorna - prisvärt. Någon som vet om hajfenan sitter på, även om man har valt bort I-drive? |
|
|
19" är så läckra! Rätt val helt klart! Hajfenan har du bara där om du valt tillmobiltelefon. Hoppas jag verkligen för jag skulle aldrig kunna leva med den fenan på taket. |
|
| Alf_VON_Sil: precis vad jag tänkte.. | |
| mistafrizz: Lust att ge mig en länk till dom där prismaskärmarna? | |
|
rightnow: Länk Kom ihåg att välja de som passar de europeiska skyltarna. /A |
|
|
Otroligt bra länk - för er som vill höra något grymt.. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.