AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
7.525

Ångra sitt 750 köp ?

Sida 5 av 5
Visa användare
126
Alucinor
Subaru Forester 2,5XT -06
Det sägs en hel del om att frånvaron av TV/Navi är något som drar ner värdet på bilen. När jag letade E38 letade jag just efter någon utan detta. Tycker det ser förj-vla fult och omodernt ut med dom där tidiga tv-apparaterna som dessutom har kassettbandsfack (typ a lá 1985) brevid skärmen. Ser mycket stilrenare och modernare ut med en E38 utan skärm. Tycker jag åtminstone, och jag kan väl inte den enda som tycker så?
Vad ska folk med navi till? Jag använder ALDRIG min.
Da
256
Davici
BMW 745 e65
Håller med dig alucinor !

Båda bilarna jag sålt nu hamna i samma ort som jag bor i , hur stora är oddsen på det ? :)
Tråkigt o se 750n skabba ner sig så mkt tid o pengar jag lagt på den..
Grattis till försäljningen Davici! Mycket bra försäljningpris för dig! Bra att inte sälja med fälgarna utan sälja dem separat!

Mi
2.004
Mixtus
E60 530i 2004
Angående TV/navi så håller jag med. Fult att kika på, den saken är klar. Men tyvärr så blir bilarna (ännu) mer svårsålda utan denna utrustning. Och en 750 utan TV/navi har det oftast snålats med på andra håll, jag tänker då i utrustningsväg.

Jag hade tidigare en 540 E39 utan TV/navi och det misstaget skall jag försöka undvika. Det var oerhört svårt att bli av med bilen.

Förresten så går det väl att uppdatera till 16x9-skärmen. Eller går inte det på årsmodell 95/96/97 i 7-serien? Då blir det ju en helt annan syn - eller?

Till sist så vill jag slå ett slag för den gamla hederliga pilnavigatorn! Vi har en sådan i vår 328iA-98 och den är faktiskt inte alls så tokig. Vi har använt den i Stockholm och i Skåne samt i Danmark. Så att navigatorn skulle vara onödig håller jag inte med om.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.