|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
| Det sägs en hel del om att frånvaron av TV/Navi är något som drar ner värdet på bilen. När jag letade E38 letade jag just efter någon utan detta. Tycker det ser förj-vla fult och omodernt ut med dom där tidiga tv-apparaterna som dessutom har kassettbandsfack (typ a lá 1985) brevid skärmen. Ser mycket stilrenare och modernare ut med en E38 utan skärm. Tycker jag åtminstone, och jag kan väl inte den enda som tycker så? | |
| Vad ska folk med navi till? Jag använder ALDRIG min. | |
|
Håller med dig alucinor ! Båda bilarna jag sålt nu hamna i samma ort som jag bor i , hur stora är oddsen på det ? :) Tråkigt o se 750n skabba ner sig så mkt tid o pengar jag lagt på den.. |
|
|
Grattis till försäljningen Davici! Mycket bra försäljningpris för dig! Bra att inte sälja med fälgarna utan sälja dem separat! |
|
|
Angående TV/navi så håller jag med. Fult att kika på, den saken är klar. Men tyvärr så blir bilarna (ännu) mer svårsålda utan denna utrustning. Och en 750 utan TV/navi har det oftast snålats med på andra håll, jag tänker då i utrustningsväg. Jag hade tidigare en 540 E39 utan TV/navi och det misstaget skall jag försöka undvika. Det var oerhört svårt att bli av med bilen. Förresten så går det väl att uppdatera till 16x9-skärmen. Eller går inte det på årsmodell 95/96/97 i 7-serien? Då blir det ju en helt annan syn - eller? Till sist så vill jag slå ett slag för den gamla hederliga pilnavigatorn! Vi har en sådan i vår 328iA-98 och den är faktiskt inte alls så tokig. Vi har använt den i Stockholm och i Skåne samt i Danmark. Så att navigatorn skulle vara onödig håller jag inte med om. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.