|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Rejäl smäll... Länk Mvh Stephan | |
|
åh fy fan.. vissa kan inte handskas med kraften:) |
|
| jaha... jättetrist på en sån bil.... dom blir färre och färre dom också :( | |
hampe m3 |
hoppas det gick väl för de som färdades i bilen. |
|
Det gjorde det enligt artikeln, ingen påkörd och oskadad förare, som redan för 4år sedan kört vårdslöst, ett allvarligt brott i Norge. Mvh Stephan |
|
|
Fel person att äga en Alpina. Eftersom det gick bra för alla inblandade säger jag nu - Stackars Bi-Turbo... MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Verkar som det är #90 som ägs/ägdes av Trotto här på forumet. Tror inte att det finns så många svarta med stripes i Norge... M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
Fel av mig. Det är nr #92 isåfall. Länk till hans gamla galleri; Länk Men som sagt, det är inte säkert att det är den.... M V H Stephan Min bil: Länk |
|
| Det är inte den bilen! Trotto har fortfarande bilen sin kvar, men den är till salu. | |
|
Ok, skönt! Skulle vara intressant och veta vilket nummer den har... M V H Stephan Min bil: Länk |
|
| Kan hända även den bästa. Men visst fan är ddt synd på en sådan fin bil.. Men det ska ju användas ochså. | |
|
O.T. vad hände med den fina Alpina-sajten som alla brukade länka till? Tänkte kolla antal tillverkade BiTurbosar, men hittar inte sidan:( Min gamla pärla: Länk |
|
|
Det var 1 av 507 :( //Schnitzer M5 -95: Länk |
|
|
Det ska finnas två st i Norge nr 59&92 enligt länk: Länk |
|
|
starre: tack, det var den jag menade... Min gamla pärla: Länk |
|
|
Festligt att 354, 355, 356 och 357 numera finns i Sverige=) 355 är Alpinvit II och precis inne på ägare nummer 2. Mvh Stephan |
|
|
b97_knl: Trista att registeret och siten inte är så up to date längre....någon på siten som har varit i kontakt med hans som driver siten? |
|
|
innan poletten trollade ner så trodde jag att Schnitzer menare att det var #1 av 507. puh |
|
| trillade | |
| Mycket tråkigt att se! Nummer 357 är förresten Sterling Silver, min gamla pärla, som jag saknar mycket men tyvärr inte har möjlighet att köpa tillbaka. | |
|
quixotic2; Var inte 357 Granitsilber? Har du slutat med BMW? Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.