|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Denna (en kompis till en kompis) tipsade min kompis om :) Länk Skönt lååg Mvh, /Wille |
|
| jeppa.. bland dem snyggaste fälgaran som finns.. dessutom rätt ovanliga.. kanonval | |
|
bmw_jerry: Tack för det, jag föll själv tungt när jag såg dom. Är andra ägaren på bilen, så jag ger föregånde ägare äran för valet. + övriga kryss i tillvalslistan som gjordes vid beställningen, som gör att jag nu har en kanonkärra, med mycket extragodis i. Tror dom är inhandlade på molway. Det är iallfall Ac Schnitzer fälgar. OCH dom går väldigt bra att köra med. Inte spårkänslig eller stötig, som jag hade farhåger för. Även om dom varit det, så hade dom ÄNDÅ suttit kvar. |
|
|
Cool 120d! Är det stor skillnad med väghållningssatsen? Hur blev det med spårkänslighet och ljudnivå? |
|
| är det någon som byggt om sin så att den funkar bra på bana? | |
| bmw_jerry: Det finns lite diskussioner om 1-serien och bankörning på www.rejsa.nu. | |
|
LeoBender: Om du menar bilden jag länkade till så är den endast sänkt med fjädrar vilket borde göra vägegenskaperna sämre med tanke på hur mycket den är sänkt. Jag har inte pratat med honom "in-person" men jag antar att hans enda motiv att sänka bilen var just för att få den låga looken. Den ska tydligen vara moddad med trimbox också. Mvh, /Wille |
|
|
WilleW: Jag tänkte på Kuntas blåa 120d med KW fjäderben. Det är väl kompletta fjäderben med dämpare? Om det är Kuntas. Jag kanske missuppfattade. Jag har sett en toksänkt 120d på blocket. I annonsen står det att det är KW fjäderben. |
|
| jag kör med kw variant 2 på min och visst är det stötigt men man måste byta till någon coilover satts om man ska sänka. jag provade med h&r 60/40 sänkningsfjädrar och då gick dämparna i botten hela tiden riktigt farligt va det att köra. | |
|
Hejsan, Tack för info. Kanske inte är något för mig som långpendlar då :) Men det ser ju riktigt snyggt ut, och jag kan tänka mig att det blir lite gocart känsla. |
|
|
Min bil är något uppdaterad med Carbotech XP10 bromsbelägg, ATE Super Blue bromsolja och Quaife diffbroms. Inga chassiuppdateringar ännu... //Örjan C |
|
|
Tjenare! Har nu satt på en blanksvart takvinge (tillhörande aerodynamikpkt:et) även lackerat den nedra panelen bak på M-paketet blanksvart. Så satt jag nyligen på side coilcover i kolfiber. Allt det svarta smälter bra in med de blanksvarta listerna i M-paketet (shadow-line). Blir troligen blanksvarta kylargaller, eller ev. i kolfiber det med, fanns visst på ebay :) Sen ska jag kolla om det passar med blanksvarta backspegelkåpor. |
|
|
Xtr4: Låter trevligt!! Vad har du för färg på din 130? Lägg gärna upp lite bilder om du har möjlighet. Mvh, /Wille |
|
|
Har bytt högtalarna till Infinity Reference + satt originalbasarna på ett slutsteg. Kan få hyfsat tryck i 6,5" basarna faktiskt med ett steg, ska kanske uppgradera till 8" original senare. Har också precis satt i blåtandshandsfree från parrot.com kopplad till can-bussen så man kan använda ratttangenterna funkar klockrent! |
|
|
Xtr4 Upp med bilder! |
|
| Är på G, kameran är kass så en ny kommer nu till helgen! Lägger upp lite bilder då. | |
|
WilleW: Den är karmosinröd, ångrar en aaaning att jag inte tog en alpinvit.. menmen =) Får göra det bästa av situationen |
|
|
Rött och svart bryter jäkligt snyggt mot varandra. Jag har en kompis som har en A4 avant med S-Line paket plus black-optics, mycket snyggt! Du har ju rätt motoralternativ oavsett vilken färg på lacken du har! :D Mvh, /Wille |
|
|
..och självklart har han en röd lackad A4'a :) (skyller allt på kvällens rödvin:-) ) Mvh, /Wille |
|
| finns det någon som monterat annat kjolpaket än bmw:s? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.