|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
| Någon som har börjat pyssla med sin 1a ännu? Nytt ljud, fälgar, avgassystem, stereo? Vore trevligt med inspiration då man ska fixa lite själv snart!! | |
| Jag har börjat pilla lite med min 120d tror jag är bland dom första i sverige än så länge Länk har även bytt avgassystem sen dom bilderna är tagna nu sitter det ett ferrita 2.5 tums från partikelfiltret med dubbla 3 tums utblås. och en ac-schnitzer takvinge är beställd :) | |
|
Fan va gött o se.:) Vill gärna se med nytt utblås! Vad tror du om att sätta in nytt ljud? Det ser ut som 18" ? Hur är det att köra med dom? |
|
|
19", såg jag i en annan tråd.:) Hur funkar KCR-boxen? Här ser du dom tilltänkta fälgarna, tycker också om svart. Länk |
|
| kunta .. fan va snygg den va :D.. men det saknas ju en takvinge och sagt är den ju redan på väg :D .. det som skulle va snyggt är kolfiber splitters till fronten om det finns | |
| problemet är att det finns inte så mycket grejer till 1-serien än faktist. har sett att hamann har en typ av splitters till m fronten men jag vet inte om det va så där supersnyggt. dessutom har jag redan tröttnat på mina svarta fälgar får se om det kanske blir något annat framöver. kcr boxen funkar helt okej. kanske blir att jag åker upp till turbocenter i stockholm för att mappa in den riktigt istället för att köra med kcr box. ljudet har jag inte tänkt göra något specielt med tycker orginal är riktigt bra möjligtvis att det åker in en baslåda men jag har inte så bra koll på hur man ska få det att lira med orginal sterion. | |
| Har du HIFI-paketet? | |
| jag har lilla hifi paketet i min bil låter riktigt bra faktist | |
| Kunta: Vad är det för fälgar du har på din kärra och var kan man köpa dom? | |
| det är breyton spirit black 9*19 jag köpte dom på specialfälgar. råkade göra en groda förra helgen så dom sitter inte på bilen längre. utan nu kör jag med orginal 17tums m fälgar. vet inte om jag skaffar något nytt för än till våren :( | |
| Aj då det låt inte bra, inte stulna eller haft närkontakt med en trottoar kant hoppas jag?? Jag kollade upp dom och såg vilken pris det var på dom där det är ju helt sanslöst. När BBS Challange 19' kostar 1/3 av breyton i samma storlek så börjar man ju fundera :) | |
| har kört i några pått hål i marken så 3 av fälgarna är skrot hörde med fälgfixarna att breyton fälgar går inte att reparera så jag ska försöka lösa det med försäkringen. | |
| Ajajaj när man har sett prislappen så gör det ont i själen att läsa det du skriver :( Önskar dig lycka till med försäkringsbolaget, har man någon chans att kunna få vägverket att betala, vissa här uppe i norr där vägarna är kass har lyckats med det iaf. | |
|
Sitter det nya avgassystemet på din bil på den här bilden? Länk Vad kostade det? |
|
| kenta.. din bil är grymmt snygg men gillade mer det första utseendet.. den såg mkt råare ut då | |
| japp det nya avgasystemet sitter på den bilden man tröttnar fort på svarta fälgar jag tycker den ser bättre ut nu med bbs fälgarna helt klart mer rejsigt passar den biltypen bättre | |
| kunta: jo visst är det kanske så,,, men det är itne bara fälgarna jag syftar på.. tycker även att dem andra bakljusen passade bättre.. skulle passa in bättre till bilens övriga utseende.. förstå mig rätt nu , din bilr är grymmt grymmt snygg nu men finns vissa saker jag hade gjort annorlunda.. dock helt klart en av sveriges finaste e87:or | |
| Jag inser nu att jag måste nog lackera de svarta plastbitarna på stötfångarna, även om bilen redan är svart..... grymt snyggt... landets antagligen snyggaste e87. | |
|
Snygg bil som fasen. Synd att det svarta i M-paketet blivit lackat tycker jag iof.. |
|
|
Snygga bilar (bilder) Dubbelt blås hade varit fint, det ser jag nu. Hmmmmmm Kolla min E87:a i galleriet, och skriv vad Ni tycker. Moddad med 18" KCR (brrrRRUUMM) |
|
|
ACS-fälg type IV rennsport är mitt förstaval om skulle råka få lite pengar över efter jag fått min kommande kärra:D Mycket snyggt Jeppa! Kuntas 120d är galet snygg! Mvh, /Wille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.