|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag bara blåste förbi en ferrari 430.Han försökte komma ikapp men det gick inte.Visste inte att en m3a kan vara så snabb. Sen var det också en 360 inblandad,det gick inte bra för honom heller Länk Ha det Dime M Länk | |
| Sheit dom hade ju inte en chans :) | |
|
asgarv :D / Mvh Ferenc /// Bavarian Motor Works \\\ Länk |
|
|
hehe =) // M.v.h. Daniel |
|
|
HAHA! Du drog dom ju hur lätt som helst... =) MVH Christofer |
|
| Haha snyggt :D | |
|
Tänk då hur en chiptrimmad s40 T4 hade förnedrat Ferrarisarna :) Mvh, /Wille |
|
| Vad har du gjort med bilen? kan inte se filmen men misstänker att det är en modifierad e46? | |
| Haha klockrent! :) | |
| Man ser ju tydligt hur han försöker hänga på, men inte har en suck! Total förnedring alltså... ;o) | |
| Är det en AMG mercedes som ligger först, hinner inte riktigt se | |
| Haha,schysst film... | |
|
Printscreen: I Dime's video begränsas F360CS och F430 hastighet av fordonet som trailar dem :) Mvh, /Wille |
|
|
Haha men åh =) -- DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Det är ju uppenbart att någonting är modifierat på BMW'n. MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Jag skulle tom kunnat dra dom med min Motor Nord 320 =D -- DTM system och rak 6a ;) |
|
|
men hallå dom var ju på en transportbil juh, hade dom kört så hade det kanske vare en annan sak.. hehe ironisk:-) BMW M3 Din dröm - min vardag |
|
|
tur man kör M3 :) visserligen E36 men så mkt skillnad mellan E36 å E46 e de ju inte:) //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
| det bör ju kanske tilläggas att det var en 360 challenge stradale desutom :D .. | |
| Dime: Ceca's nya låt i bakgrunden är grym..! ;) | |
| på väg hem från balkan eller :D.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.