AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
3.395

Skändad BMW 645

Sida 1 av 2
Länk

/Fredrik
Lordi-edition, jösses va galen en X skulle bli med en så´n make-up..
Fanns visst en fast inte så "smält".
Va
46
Van-
525iA Touring Topasblau -01
Herregud varför måste dom? Håll det original, mycket bättre.
Dom kanske har hittat det perfekta stöldskyddet, vem vill stjäla en såndär?

Keep Your Distance!
randrup
Ser ut som något som hade passat i en skräckfilm regisserad av Wes Craven.

//randrup
Visa användare
2.783
Grabber
BMW 318dT ´11
Was its das??? ja, det måste vara Lordi-edition... Tyvär...

BMW - Beroende Med Wilja!
Funkar som reklam...

Sterio vulgaris
Det är nog första gången jag mått fysiskt dåligt av att se på en "bil"...
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
Men vad i...!? Jag tänker då aldrig köpa några produkter från Alpine iaf, i ren protest.

/Masten

Besök gärna min blogg! Länk
Masten, samma här. Har alltid hållt Alpines produkter högt, bra kvalitet och ljud i min smak, men efter detta. Alpine, nej tack.

Lordi edition är nog ett bra namn på denna skapelse, huuuu!!

/Fredrik
//
755
/// M3 Frazze
M3 E30 -87
325 cabrio -94
clubsport> instämmer, det måste vara det perfekta stöldskyddet, den där designen skrämmer iväg allt, inklusive biltjuvar.......

/ Mvh Ferenc
/// Bavarian Motor Works \\\
Länk
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Tänk vad man kan skrämma barn med att dom kan få för bil när dom fyller 18 om dom inte låter bli pappas bil fram tills dess:)

Hatar att slösa, älskar att spendera. Medvetenhet är viktigt vid val av lösning.
Asken:
Hehe!

Jag har sett bygget förr, det är precis lika avskyvärt som jag minns det.
Spontant känns det som om de kund utgått från en Fiat Multipla när de ändå bygger om bil så radikalt.

Mvh,
/Wille
Så vidrig skapelse.

MVH,
Victor
Vorsprung Durch Überlegenheit
He
29
Hebbe1973
M5 E39 -00 (Azurblå)
Blir DJUPT deprimerad när jag ser detta!

Doktorn nästa.
Gud va fräck!!! En sån måste jag bara ha! Nu ska jag börja samla ihop till en sån... Måste ju gå bra att börja köpa deras CD-radio eller? Sen ringer jag till styla-bilen och kollar om dom har schyssta kjolar o grejer!!!! Vill ha!!!!!
In
355
Inot
745iA -02
I mina ögon är det en tokball skapelse. Varför är det tabu att skära i en BMW?

Sen så verkar det som många missat poängen, detta är ju en showbil och inget annat. Den skall ju göra folk berörda.

Sen så tror jag inte att Alpines produkter blir sämre oavsett vilken bil de sågar i eller hur ?

M3: Länk

320 Ci: Länk

BMW X5: Länk

As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Projekt för nån med för lite att göra om 6 år, bygga om den till original med plastic pudding, hönsnät och värmpistol:)

Hatar att slösa, älskar att spendera. Medvetenhet är viktigt vid val av lösning.
Det är väl inte tabu att skära i en BMW, men varför utgå från en så vacker skapelse när man skall modifiera så pass mycket. De hade ju kunnat ta plattan från vilken skrothög som helst. Det är det som svider mest hos mig, ta en helt ny vacker bil och sedan skapa detta missfoster. Det hade kännts mycket bättre om de utgått t.ex. från en krockad bil.

Sen känns det ju inte bättre när man ser deras byggmetod, mdf, tyg och tonvis med polyester och spackel. Bilen måste ju väga 3 ton numera. Man förstår ju varför en del jänkare skickar sina klenoder till europa för att bli riktigt restaurerade utan 2 ton spackel och sönderborrade sidor. Jag vet att det finns duktiga bilbyggare som använder plåt i usa oxå, så det behövs inga tillrättavisningar.

Jag tycker det är bilstereofrabrikanterna och hela bilstereokulturen som tappat poängen. Meningen med bilstereo är för mig bra ljud i en bil som fortfarande går att använda i ur och skur. Vilket inte något av showbyggena går att göra. Lägg sedan till alla dessa bildskärmar som skall finnas både inuti och utanpå bilen. Jag byggde en hel del bilstereo på 90 talet, men när inriktningen på hela branchen svängde åt bildskärmar och bling bling så tröttnade jag. Idag har jag inte något ljud alls i min Z3'a, bara motorsång, och så skönt den sjunger, min sexa.

/Fredrik
betriebsanleitung3
Har alltid köpt Alpine tills nu men ska man som konsument vara med och betala för sånt trams så får det vara.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.