|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tack för tipsen Acey och Korak! Kände till dessa tidigare men tyvärr finns inte Micro i Linköping (längre). Måste finnas någon typ OKQ8, Mekonomen, Autoexperten eller liknande som har deras sortiment? Racerbilen: Länk |
|
|
BjörnB: Snart kommer hela Micro's sortiment på webshop. Just för tillfället är det bara reservdelar till bil. ///Foppa |
|
|
Porta, beställde precis en våffla och en tvätthandske från lj-trading. Racerbilen: Länk |
|
|
Hej Använder autotork med mycket gott resultat (rätt doserad), annars siliconskrapa. Mvh Skalman |
|
|
Hmmm...vad är det för fel på ett riktigt Brittiskt, rent, äkta lädersämskskinn? /A BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Om det är Brittiskt vet jag inte, men det Turtle-skinn jag köpte på mekonomen funkar inget vidare på min blanksvarta bil. Det lämnar små gula prickar efter sig. "Våfflan" som rekommendas ovan funkar mycket bättre och tar upp betydligt mer vatten än vad skinnet gör. Racerbilen: Länk |
|
|
Jaha, man kanske måste omvärdera sitt biltorkande ;-) Mvh Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Drar först av det värsta med siliconskrapa, sen sämskar jag torrt. Sen kör jag hem och torkar av smådroppar som kommit fram under resan. Sen irriterar jag mig på att det fortfarande inte går att få bilen helt torr. Har schwarz II = blanksvart = allt syns, ALLT syns Diesel-Framtidens melodi / JK |
|
|
1. Silikonskrapa 2. Tryckluft och samtidigt sämskinn 3. Ren bomullshandduk Pedant? Say who? ;-) ______ Joel - Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.