|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Ja det är ju faktist lite egendomligt att de varken hittade abs el motorstyrningen, frågan är om det är bilen eller de på bmw som det var fel på, men jag får väl fortsätta att knepa o knåpa, alt åka till en annan verkstad och felsöka.Är det någon som har erfarenhet av att datorn inte har hittat styrenheter ????,eller är det bara för mig det skall jäv... extra mycket???!!! | |
| Nu skiter jag i om inte mätaren mm fungerar och åker till s_holm på lite semester ,Hoppas att det inte blir fler störningar på bilen bara eller att jag fel- bedömer hastigheten :) , (var meningen att jag skulle åka i onsdags).Hör av mig MVH Alfred R. | |
| Resan gick bra till Stockholm varken störningar eller hastighets böter, inte heller nån livs gnista från hastighets mätare mm, måste nog försöka hitta en bättre beg styrenhet, bäst vore om man fick testa den före köp. | |
|
Vart i Sthlm är du? Har en diagnos så kan jag kolla upp åt dig. Maila på: soffliggare@hotmail.com |
|
| Kan jag testa en annan abs modul och se om det fungerar utan att göra en "omprogramering på bmw",tex låna en identisk från en anna bil eller bildemo? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.