|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
här kommer bilde på acs:s version av z4m... grymmt läcker Länk kolla bara in denna bild Länk hur snygg som hesllt.. den här gången har dem lyckats bra :D | |
|
Många snygga detaljer! Men helheten är för extrem för mig. Byt vinge, och bort med dom "designade" hjälarna... då blir den nog riktigt fin :P /J |
|
|
Va riktigt läcker förutom vingen, passar inte alls med vinge på en cab. /Andreas |
|
|
hittade lite mer bilder på läckerbiten Länk Länk Länk dem har ändrat hela utseendet på frontspoilern jämfört med orginal z4m . personligen så tycker jag mer om denan front men den där krom grillen hade jag nog tagit bort |
|
| snyggaste fronten på länge, synd bara att den är typ 15 ggr dyrare än disseln :P | |
|
Vad går en sån front på tro? Har lite funderingar på Z4 men tycker inte att fronten e nåt vidare och M-fronten e jag inte heller helt fäst vid faktiskt.. /Magnus |
|
| jag tror att denna front är en add-on front till m-fronten.. orginaldelarna brukarj u kosta en del men ac-schnitzer delar kommer snabbt upp som kopior på bland annat ebay.. | |
Ragemannen |
beställde själv just sidoblinker mojängen från AZ-Schnitzer gillar den skarpt! BMWholic |
| Synd bara att de inte kommit ut med lite nya modifikationer, mycket av detta har ju funnits länge :(. Ragemannen japp det är väldigt fina! Men helt sjukt dyra original! Okej bara "gälarna" men du kan ju välja till chrome också då blir det super dyrt tycker jag ialf för något så litet :(. Men snyggt är det! | |
| det finns ju kopior som är mycket mycket billigare men ser nästan identiska ut | |
Ragemannen |
ok har inte lyckats hitta kopior så det blev orginal crome sjukt dyra som sagt men ruskigt snygga. Om någon sitter på lite måste ha länkar får ni gärna dela med er till mig :) BMWholic |
jannise46 |
hejsan har köpt en z4 nu och vill ha en ny framspoiler till den? var får jag tag på nått snyggt tex. en M front och M vingen, vill ju inte springa in på bmw precis blir ju väldigt dyrt där inne. mvh jannis |
|
Inte alls säkert det blir jättedyrt på BMW, många saker är billigare än man tror. Kolla först. /Fredrik |
|
jannise46 |
hej fick hem lite av dem med saker till z4 16.900 för framspilern stog det, men det är nog med vingen också. mvh |
|
jannise46, det är aeropaketet som består av framspoiler, nedre bakspoiler och sidotrösklarna som kostar 16.900. Vill du ha vingen oxå, kostar den 3.125 lackad och klar. Hör med din BMW handlare om det går att beställa enbart spoilern. En film med min Z4 M Länk |
|
| z4 maria.. oj vad snyggden var.. man blir ju lite avis på dej.. det jag inte gillar med z4m är att dem flesta färgerna ser så matta ut om ni förstår vad jag menar.. men det kanske bara är så på bild eller?? | |
|
jerry, färgen är väldigt svår att fota. Det beror mycket på kameran naturligtvis, samt väder och vilka vinklar man fotar. Igår, när denna filmen gjordes så var det mulet väder, därför kommer färgen inte till sin rätta. Annars är färgen otroligt läcker. :-) En film med min Z4 M Länk |
|
| z4 maria jo jag har sett färgen i verkligheten och den är väldigt läcker... men vissa färger till z4m känns så matta fast det kan ju vara som du säger att det är svårt att fota | |
jannise46 |
hejsan ja den M va riktigt snygg men jag vill bara ha framspoilern. för jag tänkte sätta ac schnitzer sidor o bak snyggare. tack så myvcket allihoopa |
| visst är det 20 tummare på den? | |
|
lite nya bilder Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.