|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag bytte idag min olja till Valvoline Synpower Länk Vad tror ni om den? Motorn blev inte tystare direkt, men inte mer högljudd heller :) Lät som förut. Det var iaf verkligen dax för oljebyte då gamla oljan var riktigt svart. Det syntes inte direkt på stickan hur oljan såg ut till färgen, jag trodde den skulle vara mycket ljusare o finare, men icke. Man fick 15% rabatt på allt om man köpte 3 servicedelar. Så jag köpte oljefilter, soppa filter och oljan. |
|
Conan999 |
Jag hällde i Synpower i min i våras och blev skitnöjd. Hade ett litet tickljud vid kallstart i 2 sekunder men det försvann helt efter oljebytet. Conan999 |
| Vart köpte du detta? | |
| SynPower för 330:-/4L Länk | |
|
Jag köpte det på Micro i kungens kurva. Sen signade jag även bonuskort som gör att man får värdecheck på 10% av summan man handlat för varje månad, men då måste man betala med faktura och med sin microkort. Men det spelar inte mig någon roll. Jag handlar inte så ofta men när man väl handlar kan det ju vara schyst att få en värde check sen om man köpt något dyrt. Tycker även micro har bra priser i övrigt. Mvh |
|
|
Föresten. Efter rabatten blev priset på oljan 339 kr för 4 liter. För 6 L blev det 575 kr. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.