AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
3.117

16:9 Navi till E39

Sida 2 av 2
no
347
noah
E65 730D
Hej lågnivå ut
jag är inte hundra om E39 och E38 är lika men jag tro de
på min E38 med DSP på har CD växel en egen SPDIF ingån direkt in i den DSP steg och inte via Radio modulen.
PS på min E38 med DSP har jag barra bytt ut basen med en 12 tum sublåda med en 100 watt steg, låter supper bra!
cd har jag bytt ut mott en mini PC
vill du se
ladda hem bildar
staff.envox.com/noahb/Bil_PC_Blider.zip

Noah Brown
Hewi

Kan du fixa fram dom bilderna eller?

Jemej

Tackar tackar, det lutar åt en -01'a kraftigt... Har även sett att dessa har mindre problem om man läser om E39.

noah

skall kika! :-)

MVH
no
347
noah
E65 730D
har du problem att ladda hem dom från "staff.envox.com/noahb/Bil_PC_Blider.zip"
?

Noah Brown
noa, no problemo, missade länken först ;-) tackar btw...
He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
boostBMW= Hör av dig via powerpost när du köpt bilen och konstaterat att det sitter en Becker BM24 i bilen så hjälper jag dig med beskrivning+bilder.
Noah:Jo om det sitter top hifi-Pkt i den så är det samma grejor som i E38 men vad menar du med:
på min E38 med DSP på har CD växel en egen SPDIF ingån direkt in i den DSP steg och inte via Radio modulen.
Vad har det med lågnivå ut att göra???
Kan ju tala om för er goda vänner var jag tänkt mig :-)

Jag väntar på min Sony Ericsson K800i, kommer köpa till 1Gb minneskort till den och ha mycket musik. Tanken är att jag skall kunna koppla den till stereon via dessa:

Länk

Länk

Hoppas att det är såpass kompatibelt. När man har sina favoriter i sin telefon och skall köra så sätter man den i laddaren/hållaren och pumpar go musik ut till lågnivå som går till slutsteg/dubbla 12" basar (och eventuellt utbytta mellanregisterelement såsom i dörrar osv.

Ja, det är trots allt ett tag kvar. Vad kostar en M5 i månadsdrift ungefär om man inte har någon bonus (med underhåll osv också)?

Tack för förhand gubbar! //boostBMW
Observera att detta bara är en beräkning och inte EXAKT vad du får betala. Jag har räknat på att du är född -84, bor på en mindre ort i Västra Götaland och kör 1 250 mil per år.

Försäkring - 60 000 kr
Bensin - 22 000 kr
Skatt - 2 500 kr
Besiktning - 300 kr
Service - 10 000 kr

Du hamnar alltså på ungefär 95 000 per år för själva ägandet, vilket ger en månadskostnad på sisådär 8 000 kr.

Till det kommer kostnader för däck och andra slitagedelar/förbrukningsmaterial som inte ingår i service. Och naturligtvis amortering och ränta på banklån om du inte betalar bilen cash.
He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
Kostar förs verkligen så mkt som 60 000kr? Tror det finns billigare.
Hewi - 22 år och utan bonus är inte direkt optimalt för M5 E39 ur bolagens synvinkel. 60 000 är ett snitt av tre bolag jag kollade och som sagt ingen absolut siffra på något sätt - premien skiljer sig från person till person och adress till adress, så det går kanske att hitta billigare. Och dyrare.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.