AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
33.228

Varning för denna Interlagosblå M5 E60 som är till salu.

Sida 3 av 5
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

dopamin:

Länk

Iof inget bildbevis men...

___
//Ulf
do
162
dopamin
530i Touring -07
Jo..jag läste det där också. Fast det förståss...det låter ju otroligt om 2 interlagosblå M5:or skulle finnas i Norrköping, för helt säkert är ju Geebers bil därifrån, men är det den bilen som är smälld på bilden?

Personligen tycker jag nog det verkar vara samma. Fast helt säker kan man ju inte vara förrän en bild med reg.nr visas.
Enligt bilregistret har M5:an haft 4 ägare redan...på 600 mil.
do
162
dopamin
530i Touring -07
...och besiktad senast 2006-04-25 vid 556 mil. Är det efter reparationen då isåfall?
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
4 ägare behöver inte vara 4 brukare
Dopamin - Du behöver inte oroa dig, det råder inga tvivel om att det är den bilen. :)
Jag påstår inte att Johan är "inblandad" i detta och han skall väl inte lastas för att hans far bjuder ut en bil som varit smälld som om inget har hänt. Men lite tråkigt ser det ut.
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Kom ihåg att Johan är johan. Vad hans far gör för affärer vill han tydligen inte jobba med. Det kallas sunt förnuft.
Asken
auto.geeber och Bmw group Danderyd är 2 helt olika saker , föredrar Johan framför hans pappa alla gånger, jag har sprungit många gånger på båda ställena´kan jag lova,
"dopamin" var du i Görla förra veckan ??
blitz
ok många snackar om dena m5 kan säga så här bilen blev köpt i bmw bolmora av en kille som jobbar på plåt bilen har ny karos och inget är lagad på den gamla karosen plus att allt är köpt i tyskland från fabrik
hur mailiar man bilder tänkte jag skulle maila den där före efter bilden o se vad han säger. jävla säljare allså. inte kul o bli blåst på 699 tusen. mvh
M5
523
M5-Power
M3 E46 Coupé -02
Länk

1600*1200 JPEG 389 KB

Länk

1600*1200 BMP 5490 KB

Gunnar på AUTO-GEEBER=
BMW Bollmora Tyresö har bytt kaross på denna bil, och den har vagnskadan
kvar,enligt försäkringsbolagen/Vagnskadan
skall det vara fullgott arbete, Här är det
NY KAROSS, och kunder hos mig får vetskapen innan köp

M.v.h. AUTO-GEEBER AB 08 - 34 26 90
Gunnar Gagner - Geeber 0705 851 851
16.551
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Så du Gunnar skulle verkligen berätta för presumptiva kunder att bilen har varit totalsmälld? *host - BS - host*

Du har ju onekligen redan missat att berätta det för den spekulant "SchMacke" som skrev tidigare i tråden?

//Lövet

Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es?
Där måste jag faktiskt ta försäljaren till försvar. Han meddelade om kraschen. Men det är också det enda jag tyckte han gjorde rätt gällande denna potentiella affären. Har fö hittat enligt mig en mkt fin silvergrå (som jag personligen tycker rockar över lagonblåa gällande olika aspekter) m5a jag köpt. Köpte den av sonen i danderyd :)

SchMacke
fan, måste bara tillägga interlagos, fingrarna slant...

SchMacke
Sh
371
Shifty
M340i -21 G21
120i M-Sport -19 F20
Bra av Gunnar att klara upp detta tycker jag. All respekt för det.

“Folk uppfattar vallöften som löften. Det är ett problem för oss.”

Lennart Nilsson (s)
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Misstänkte att bilen fått helt ny kaross då den gamla inte såg reparabel efter den smällen, vilket torde vara den mest ekonomiska valet av rep i detta fall även om det kostar stora pengar.
E60 kaross är ju både aluminium och plåt som ska vara limmad i skarven och det är nog istort sett omöjligt att repa efter en totalsmäll ??

Dock kan det ju hända en del i bilens elsystem/moduler, finns ju några stycken på en E60 som kan komma surt efteråt om kablar klämts och kortslutes, trots att det bytts en skadade kabelstammar, iofs så bryts batterispänningen vid en krock automatisk av Airbagsystemet men någon 100% garanti är det inte. Som exempel vad som kan hända.

///MVH Hasso
Länk
do
162
dopamin
530i Touring -07
pimpen: Japp...jag var i Görla. Fast jag är för feg för att köra... :)
det är inte samma bil på bilderna, för på en av bilderna sitter tanklocket på vänster sida, medans det på en annan sitter på höger sida... tycker det onekligen verkar konstigt om det skulle blivit flyttat :P

PÅ HÖGER SIDA!!!!
Länk

PÅ VÄNSTER SIDA!!!
Länk
Varför har bilarna tanklocket på olika sida...pga höger- el vänsterstyrda?

/ Mvh Joakim

Fd 330ci:
Länk
Om du tittar på EU-märket på den främre skylten så ser du att även det sitter på fel sida - bilden är vänd för att få den i samma läge som den krockade bilden......
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.