|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Ville bara säga att jag nyss sett nya coupen live!!! Den är riktigt läcker och mysig. Det är den som tydligen kommer att bli pressvisningsbilen framöver, såg den och satt i den en bra stund hos Borgs nu på morgonen. Så passa på att åk förbi under dagen för sen försvinner den. Verkligen härlig tight sittbrunn, man hade lite bekymmer att komma in. Om det beror på längden (1,87) eller på att man börjar bli lite till åren kommen med lite trivselvikt låter jag vara osagt :-) Härliga stolar som jag inte sett annars, lite åt racehållet. Det var en 3.0 si så den lär väl röra på sig på ett mycket trevligt sätt. Ha det gott där ute!! Niklas Fransosen | |
|
Najs. Hoppas man ser nån ute på vägen snart då.. Min bil: Länk |
|
| mötte en z4m igår eller om det var i förrgår =)=) | |
|
Snälla, snälla tomten (eller någon annan givmild person, fiktiv eller ej), ge mig en vit Z4 Coupe 3.0si med kanelbrunt skinn...och lagom mycket utrustning... :) / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
| det borde väl komma ett m-paket till coupen snart.. håller med ufo, en vit med kanelbrunt skinn.. oj oj oj | |
|
3.0si är snuskigt prisvärd! |
|
|
Hej! Förenade Bil i Malmö har premiärvisning idag kl 11 - 14 av Z4 Coupé 3,0. |
|
|
Glöm inte att BMW Solna visar upp coupén idag och imorgon. |
|
| är det ingen av er som kan ta lite bilder :D | |
|
Får gå och lurpassa på den M coupé som dyker upp hos M-Bilar förmodligen nästa vecka, det är en kundbil så man får inte provsitta så det får räcka med att ta kort. |
|
| clubsport... är det m-bilar i eskilstuna eller ?? | |
|
Så var man i Solna och fick se och sitta i Bilen läcker bil kanske inte gör sig så snygg i sliver. Det behövs någon le mans blå eller röd annars försvinner den i trafiken. Tyvärr ingen provkörning men det kanske kommer nästa gång... Ps.På bilens tak finns det en linje som inte syns på bilderna ett s.k fågelbad läckert och snyggt. |
|
|
Lite bilder från Malmö! Länk Länk Länk Länk Länk Länk Mvh Kristoffer |
|
|
Tack Kristoffer! Schyssta bilder. Är den svart eller mycket mörkt blå? Och bild 3, visar den navi-dvd-spelaren mellan framstolarna!?!??! / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
| den väcker ett så stort habegär..den är så snygg redan i orginalutförande utan att m varit i snyggat till den.. det bäst är att man kan ta med sig en hel del packning och åka ut på en semester i en bil som är så himla snygg och har en utmärkt motor :D... vet någon om man kan ha taklucka med tanke på takets form?? | |
|
bmw_jerry: Nej, den kommer till M-Bilar i Västerås. |
|
|
bmw_jerry: Finns inte med i pris-listan så nix tyvärr du får gå på roadsterna i så fall:)) |
|
|
Den blåa bilen inne i hallen var riktigt snygg, minus trä och automatlåda. Läcker bil. Men frågan är vad man väljer, en cayman eller en z4 coupé? |
|
|
Tjena, Det var en blå coupé som stod i hallen. Bild nr 3 är tagen mellan framstolarna, det fanns typ ett fack man fäller ner och bakom fanns DVD selaren, antar att det är till navigation. Visst är den snygg men frågan är om man ändå inte skulle valt en Cayman frmaför Z4 Coupé, vet inte men på något sätt så var den inte så grym som jag trodde den skulle vara. Visst är den grym, missförstå mig inte, måste dock erkänna att det var en mer wow-upplevelse första gången jag såg Caymanen. Lite tamare och försiktigare design än Z3 coupén måste ha varit när den kom. |
|
|
Håller med dig, Acey, Caymanen ligger ju nära till hands...MEN den kostar minst 150' mer... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Ufo: Dock får du tillbaka en stor portion när du säljer. BMWn gör väl som BMW brukar, störtar snabbt under 300k... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.