|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
sjobusen... Jag har ingen aning om rondellen har något namn men du kan inte missa den om du kommer från Kalmar. Det första du kommer till i Växjö är just denna. Håll till vänster så ser du Preem. Mvh. Micke Olsson |
|
|
hehe, om man kör i växjö trakten och itne hittar några rondeller, då ska man nog inte köra bil, finns ju ett antal! [Varför ha en motor som suger, när det finns fläkt?] |
|
|
OK Micke!! Tack för hjälpen... Då lär vi synas där på fredag då. Hoppas att det kommer fler folk, även andra modeller.... |
|
|
10:15 vid preem på fredag nära fagrabäcksrondellen var det, jag kommer. full fart spar tid |
|
PIST OFF |
Christer::vi kan träffas utanför Biltema på lördan om du vill??Lördan passar mig fint 20tum SPLITT |
| Tompas:Var skulle det passa att mötas upp innnan avfärd och vilken tid? | |
Dr_Mario |
Det är ingen som ska åka från Värmland på lördagen?? Det skulle ju helt klart vara mäktigt med bara BMW på parkeringen. |
|
Danneman: någon bensinstation skulle man ju kunna mötas upp på. Har du nån idé? Jag kommer ju åka med min 528i och inte ha några andra bilar...roligast vore ju ändå om man var 4-5 bilar åtminstonde! Hursomhelst, vad skulle du säga om att ses vid Liseberg? Tid beror ju på hur tidigt ute man vill vara. För mig skulle det dock passa runt kl 10.00. ///Tomas M BMW M528i -86 BMW E28 registrer #001 |
|
| Tompas:Vad sägs om Statoil i Gårda(precis vid påfarten till E6:an)?Blir 9.00 bra, så hinner man dra en fika på vägen också? | |
|
Danneman, vet inte om du hinner läsa detta!! hoppas det för jag ska plocka up en poare på bägen mot Alingsås därför tar jag vägen via Alingsås istället... Skulle ju annars va roligt att kolla på din pärla väl uppe vid Elmia =) slå en pling om du hinner läsa detta meddelade. I och med att det är så sent nu =( 0739-715174 ///Tomas M BMW M528i -86 BMW E28 registrer #001 |
|
| Sorry PIST OFF, jag blev tvungen att jobba idag, så jag fick dra upp där igår, hann precis innan de stängde. Men vi ses väl till Knutstorp... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.