|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Själv tänkte nog jag dra dit och titta på fredagen... Åker ifrån Kalmar... | |
|
Kör ju ändå igenom... från växjö.... Hmmm.... ;) [ www.tocnet.nu ] |
|
|
Japp! Det missar man inte. Jag åker nog både fredan o lördan(bor nära). Diesel Performance..... |
|
|
Vi sticker från Karlskrona på fredagen. Kanske ska möta upp i Växjö då??? Mvh. Micke Olsson |
|
|
Fan att man bor så långt bort från allt sånthär! -ridern- 525i 1990 24V |
|
| Ska nog också dit, precis runt knuten från Helsingborg. Men vad skiljer fredagen från lördagen? | |
|
Är det någon mer än jag som åker från Örebro? Samåkning? < Vanligt sunt förnuft är inte speciellt vanligt / Mark Twain > |
|
|
ridern... Vadå långt bort??? Östersund - Jönköping är väl ingen sträcka för en BMW?! Mvh. Micke Olsson |
|
|
Vi får höras här lite senare i nästa vecka och kanske betämma någon tid då.... |
|
|
Micke, nä men bränslekostnaden när man inte har några pengar kvar! -ridern- 525i 1990 24V |
|
|
ridern> du kör ju bensinare, skyll dig själv :o) en anna tjänar ju på att köra långt, om man resonerar att man måste tjäna in skatten i alla fall. [Varför ha en motor som suger, när det finns fläkt?] |
|
Richie L |
Kommer åka ned från Sthlm men inte i min e34 :( Kommer vara avställd ett litet tag till innan den ska tas i bruk. Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
|
Måste det vara E34? ;-) jag komme med min 528i E28 skulle ju va ballt om man kunde ses en viss tidpunkt ohc parkera på samma ställe? bara BMW alltså =) ///Tomas M BMW M528i -86 BMW E28 registrer #001 |
|
redbull |
varför e34 när det finns e28... kommer självklart att vara där.. synd att min fälg inte är fixad ännu bara... |
PIST OFF |
Christer:Jag vill dit.Från malmö.Vi kan kanske åka samtidigt??Är det ny på lördag ni snakcar om?? 20tum SPLITT |
|
Jag kör på fredagsmorgonen...... Vore skoj om det var fler som körde samtidigt.... [ www.tocnet.nu ] |
|
| PIST OFF: Låter kanon, jag kan dock bara på lörda. | |
| Någon som åker från Göteborg på fredagen? | |
|
10:15 vid Preem vid stora rondellen i Växjö? Vi kommer från Karlskrona. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Danneman! Jag åker från Göteborg... skulle va kul om kunde samla ihop några till från Gbg och åka samtidigt? ///Tomas M BMW M528i -86 BMW E28 registrer #001 |
|
|
Micke, Ok... Jag är på kl 10:15 vid preem stora rondellen på fredag. Du har inget namn på rondellen eller så..??? Har aldrig varit i Växjö innan... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.