|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Det e klart man e på men när? måste börja planera. VilleV Riktiga män blir av med körkortet |
|
Lars Jakobsson |
Ja, varför inte satsa på svenskveckan i St:tropez? Vi åker ner två M3:or då iallefall.. |
|
låt det bli tre :D Riktiga män blir av med körkortet |
|
|
Abbsolut, svenskveckan är redan inbokad! Någon som har fler intresanta platser på lager? Men då är vi 4 st hitils då! |
|
|
Kanske skulle sätta upp lite posters och anonsera? och hänvisa till detta forum. |
|
|
absolut, ju fler vi blir detso roligare blir det. Riktiga män blir av med körkortet |
|
|
När är Svensk veckan då? Riktiga män blir av med körkortet |
|
|
Var där i somras, två veckor med bra väder och våra vänner hade tagit med sin båt ner, så det var vattenskidor varje morgon mellan St. Tropez och Port Grimaud. Körde hem den 8/7, då Tyskland spelade VM match = noll trafik. Åkte från St. Tropez kl. 6:00 och var i København kl. 23:30 med rast osv... 144 km/t i snitt från St Tropez till Puttgarden och 0,72 i snitt ;-) Grymm bil! 1916 km den dagen ! BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Var där i somras, två veckor med bra väder och våra vänner hade tagit med sin båt ner, så det var vattenskidor varje morgon mellan St. Tropez och Port Grimaud. Körde hem den 8/7, då Tyskland spelade VM match = noll trafik. Åkte från St. Tropez kl. 6:00 och var i København kl. 23:30 med rast osv... 144 km/t i snitt från St Tropez till Puttgarden och 0,72 i snitt ;-) Grymm bil! 1916 km den dagen ! BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Svenskveckan är v 30, näst sista veckan i juli. Det blir.. 17,5 timmar de Sim! jisses :) bra jobbat. Jag trycker upp en bunt me posters så får vi se hur många som nappar! |
|
|
Kanske hänger på och flyger ner, så kan jag filma hela karavanen från luften, hade varit riktigt kul =) Ska försöka boka något plan då, fortfarande en lång bit tills dess, men har ju ändå en massa timmar som skall flygas så varför inte flyga till nåt kul ställe. mvh josef - Snart i högersitsen på Airbus A320! |
|
| Vad har ni för bilar ni som ska åka ner dit? Själv så ska jag byta bil snart, så får se hur de blir men jag är ganska intreserad på det faktiskt..... | |
|
Klart du skall med Vetoni! spelar ingen roll va man kör igentligen. vet att det är en del m3:or, själv kör man dock en lagom vässad 320 :) Vad ska du byta till? |
|
|
Jag är intereserd av en m3 cab e46 men priserna kommer att gå ner ganska mycket när den nya kommer :( så jag vet inte vad det blir för nån förutom att det ska bli en bmw. Björnbårg hur är det me hotell och sånt där måste man boka i förväg eller kan man bara checa in när som? |
|
|
M3 cab låter guld. Du har nog rätt i prisraset efter lanseringen. Har du kikat nere i tyskland? eller är import uteslutet? Det går generellt att hitta enklare hotell/motell under resan ner genom europa. man kan få leta runt lite ibland men det brukar ordna sig. Nere i Tropez kan det dock vara lämpligt att boka innan om man vill vara säker. Speciellt under juni-juli. Hyfsat dyrt där bör nämnas, ofta billigare att övernatta i närliggande orter :) varför inte på nicki beach? |
|
|
Nej jag har inget emot import har tittat litte men ska snacka men en släkting där nere i tyskland han kan bmw bilar litte så tänkte be han kolla runt där. Nicki beach ja varför inte men det brukar ordna sig... |
|
|
är också sugen på de trakterna till sommaren, men funderar på alternativet flyg t/r och hyrbil en vecka. någon som vet mer om detta? t.ex. någon bra uthyrare med en fräsch bmw-flotta? /Lars Don't adapt to the road. Be the road. |
|
|
Här är en ganska välrenomerad firma. eempelvis Ferrari f430 för knappa 2000 euro/dag, billigare id fler dagar! Dom har även ett bra utbud av bmw, 645, z4 etc. Länk |
|
|
Björnbårg, tack. Lite höga priser, men vilket utbud! /Lars Don't adapt to the road. Be the road. |
|
|
Hur blir det åker ni dit då? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.