|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Rött skinn är helrätt... i en vit Lamborghini Countach ;) Skämt åsido, personligen tycker jag röd skinninredning även på vagnar nyare än 1990 kan vara rätt läckert. Speciellt på svarta bilar :) MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Angående den röda överdelen på panelen så kanske den inte kostar skjortan att byta om man hittar en begagnad svart. Blir ju mindre unik men lättare att leva med och lättare att sälja när den dagen kommer. ___ //Ulf |
|
|
Den är väl knappast en unik individual bil !!!! Har haft en 325 ti och vet att Bmw hade ett program som hette "youngline" eller nåt liknande där inredningen fanns i olika färger bla rött och blått osv! Skulle tro att det är nåt sånt bilen är utrustad med, kolla på APs provkörning av 325 ti från 2001 så får ni se, provbilen hade blå inredning där !!! |
|
|
Jag hävdade aldrig att det var en individualbil...men mkt ovanlig med M aerodynamikpaketet (ingen sån till salu i Sverige som jag sett...) Glad Midsommar på er BMW tokar! |
|
|
nja, rött skinn... kanske kul i en vecka, max en månad:) sen blir man bara irriterad, skulle iallafal jag bli:) annars kul med M-paket, gör mycket för den annars "svarta fåret" i BMW familjen:) Min gamla pärla: Länk |
|
| Äh... Jag har haft rött skinn i ett år nu och är inte ens nära att tröttna! | |
|
Silver/rött skinn går att självklart att sälja. Hur många Porsche Boxster har inte den färgkombinationen?! M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
|
Röda skinnet och M-paket tycker jag var klockrent på bilen. Silver är lite tråkigt men stilrent. Röda överdelen av "panelen" var kanske lite väl mycket men funkar ganska bra med röda skinnet. Kul med bilar M-paket som inte har svarta skinnsportstolar! Tror som flera redan sagt, att bilen är så pass ovanlig i Sverige att den inte blir svårsåld. Köp Mosse! Mvh, /Wille |
|
|
Tack för all nyttig input! Får se hur det blir, dom var tuffa att pruta med tyschkarna! ;) |
|
| Med så pass mkt utrustning och med tanke på att dom är väldigt bränslesnåla så tror jag inte du kmr att ha några större problem att bli av med den i framtiden.. | |
|
mosse: Kanske denna kan vara inresant? Länk |
|
|
starre, det är något tok med länken! Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
Nytt försök: Länk |
|
|
Förmodligen denna Länk Starre menar... ___ //Ulf |
|
| Yes, en 325Ti vore kanon, tyvärr lite i överkant på priset, annars mkt fin bil! | |
|
de röda skinnstolarna + svart bil= mums musm |
|
|
E46 compakt är överlag en mycket snygg bil från BMW i ekonomiklassen, färgkombinationen är verkligen ingenting att hänga upp sig på, finns ju överallt, dessutom på E30or och E36or samt andra märken så jag förstår inte var problemet ligger? Men folk iallmänhet är lite fega och rädda, typiskt sverige, tex att måla köket lila sticker i mångas ögon. kombinationen rött+silver är snyggt anser jag även om det inte är min favoritfärg, på en såpass billig bil som E46 ändå är så köper man inte bilen med hjärtat på samma sätt som med de dyrare och därför spelar förmodligen färg mindre roll än skick och utrustning. På en E38, eller E60 skulle man kunna tänka sig vissa problem med försäljning av en sådan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.