|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hejs! Ska ev importera en 316Ti E46 2002 , bilen är extremt välutrustad, inkl sollucka & M paket. Bilen är silver metallic. Två saker talar emot köp för mig, 1. Den har automat, någon som vet vilken sorts automatlåda som satt i 2002 Compakt? kan man växla själv? 2. Bilen har helskinn & sportsolar, färgen är Taninrött..... Rött skinn är iof snyggt i en silver metallic bil, speciellt i kombination med svarta detaljer, men tror ni den blir svårsåld här hemma sen? Bild på färgen! Länk | |
|
Kanonläcker färg! Är säkert jättesnygt med silvermatallic bil. Frågetecken dock för automaten, är det modernare sort med knappar på ratten så är det väl lite roligare... |
|
|
Ingen vidare färg kombination i mina ögon! Jag gillar inte röd skinn och allra helst inte i bilar som är silver! Sen är jag också ur less på bilar som är silver! Men smaken är ju som baken, delad! :-) Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
Färgen kommer göra den svårsåld längre fram... Mvh |
|
|
OK, tack... Priset är ju intressant, troligen på grund av den speciella inredningen. I övrigt tror jag faktiskt bilen har all utrustning man kunde klämma i en E46 Ti.. Sportstolar, elmanövrerade + uppvärmda M Sportpaket II, spoliers runt om Elektrisk taklucka PDC CD stereo Farthålalre M sport ratt Multifunktionsratt Regnensor Ja det mesta med andra ord Tack för era åsikter! /Klasse |
|
|
Måste säga att skinnet såg väldigt fint och nytt ut, vad kostar den? Har du länk till hela annonsen? Mvh |
|
| Hittade den: Länk | |
|
mosse: Alltid trevligt att se hur dina tankar om nya bilar går:)) men nja smaken är som baken och ja den kan vara lite svår såld med tanke på färgen. jag hade nog letat vidare efter andra objekt. Lycka Till |
|
|
starre..ja, man får ju sansa sig lite med utsvävningarna nuförtidem Motorcykel & huset äter mycket pengar. Ti:n är en mkt trevlig bil som funkar bra till det mesta & dessutom dricker måttligt med bensin. Jag gillar färgen faktiskt, har sett den kombinationen i bland annat Z3, där det ser riktigt bra ut tillsammans med silver... Nåja vi får se hur det går! Trevlig midsommar på er! /K |
|
|
mosse: automaten är steptronic dvs samma som sitter i övriga E46. M-paketet lyfter compacten en hel del, har en granne som har en Imolaröd 318ti och den är läcker. Färgen på skinnet är sådär men det jag absolut inte gillar är att överdelen på instrumentpanelen också är röd...inte snyggt. I övrigt så ser bilen fräsch ut och priset får väl också anses som ok. ___ //Ulf |
|
|
Tack programmer. Ja M paketet förvandlar den faktiskt.. Nej röd instrumentpanel är lite, ska vi säga, unikt! ;) Grejen är att om jag får ner priset så kan jag leva med detta... Steptronic, har den funktion där man själv kan växla? (inte så hemma på automaterna...) |
|
|
Köp och kör, perfekt stadsbil! Den dagen du skall sälja, då får du se vad det kostat:) Asken Som köpt klart och skall köra:) |
|
|
Med tanke på hur ovanlig E46 Compact är med M-paket, åtminstone i Sverige så tror jag den kan hitta till en person som verkligen vill ha den, visst det kanske inte är så många, men det går bara sälja en bil till en person=) Så köp den. Mvh Stephan |
|
|
Köp den. Mycket snygg. Roligt med bilar som är lite unika:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Andersson_CSI, en bil som är silver kan väl aldrig vara unik?! :-) Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
Fick fler bilder nu...ser extrtemt fin ut i skicket onekligen... Grymt läcker compakt med M optiken är det, & sportsolarna i rött skinn är helt OK, men det röda på instrumentpanelen är lite värre. Fördelen är väl att man kanske får den till bättre pris pga detta...hade den haft svart helskinn så hade den gått direkt! |
|
|
Horrible.. Men smaken är som baken. :) Länk |
|
| Jag har själv en silverfärgad bil med rött skinn i som jag trivs alldeles förträffligt med! Det är väl kanske lite överkurs med den röda instrumentpanelen men jag säger ändå KÖP! Är dessutom priset rätt så... | |
|
Jag hade avstått från köp p.g.a. interiören... så räkna inte med att den blir lättsåld även om den inte skulle bli svårsåld. ___ Bilbloggen: Länk |
|
| 116 hästar ,automat och färdigpimpad inredning. Bered dig på äktenskap med en sådan bil. | |
|
Unik indiviaual-bil med all uturstning och till bra pris - Bara att köpa. Tror inte alls den är omöjlig att sälja här hemma, om än kanske inte den mest gångbara färgkombinationen. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.