AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.559

Nya bilder på bilen!

Sida 1 av 2
Visa användare
214
oset_olholm
525 IA -95
Vad tycker ni om mina nya bilder på bilen??
Dr
63
Drax
318 Coupé -86
Intetsägande är min första reaktion. En länk till bilderna kanske vore på sin plats.
Visa användare
214
oset_olholm
525 IA -95
Förlåt att ja är idiot ligger i min autopower profil!
Gemini__
Bilen ser riktigt fin ut.

Mvh:
Thomas
Dr
63
Drax
318 Coupé -86
Såg fin ut.
ser ju nästan ut o va orginalskick :D
cs
1.227
cstjawa
520IA 93
520IA 2000
Drax, BIG LOL

BMW e lag
oset_olholm:
Ser väldigt bra ut, har du tagit bilderna på kvällen eller morgonen?
Tänkte testa själv att plåta i gryningen sägs ju vara bästa ljuset då.
BMW plåtar alltid sina broschyrbilder i gryningen läste jag i nån gammal BMW Magazin.

Keep Your Distance!
Visa användare
214
oset_olholm
525 IA -95
Hejsan jag tog bilderna igår innan sverige matchen så tippar på att de var vid 20 snåret ja fota lite...äldigt nöjd med resultatet faktikst...men de är klart med en så fin bil så ;)
Visa användare
214
oset_olholm
525 IA -95
Så nu har ja fått den beröm ja vill ha nu vill ja ha lite konstruktiv kritik vad ja ska förbättra ?
Byt fälgar till något som hör modellen till... ;-)

/Anton
Visa användare
214
oset_olholm
525 IA -95
De kan man göra...men dom är i princip nya och jag tycker dom gör sig ganska bra på bilen så de vill ja helst inte göra....
Gillar inte när man kombinerar fälgar från olika tidsepoker/modellserier. Inavel brukar jag kalla det :P

I Övrigt ser bilen fräsch ut, men i ditt fall skulle jag montera exempelvis 17" Style 5 Kryssekersplit eller 18" Paralelleker!

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
Visa användare
214
oset_olholm
525 IA -95
Snälla nån...vad är de med dom där fälgarna då?? de är inte e39 fälgar hur gärna ni än vill tro de.....
?
De satt som standard på E46 club sport...

/Anton
Visa användare
214
oset_olholm
525 IA -95
Tycker de är jävligt märkligt att BMW sätter på dom fälgarna standard på sina bilar...för mina är inte köpta på BMW...tillverkade någon stanns långt bort i mörkaste asien hur jobbigt de nu än känns och tillhör inte BMW:s utbud av fälgar vad ja vet....
Länk
Så ser mina fälgar ut. BMW Original.

Ta det på rätt sätt, du ville veta vad vi tyckte. :-)

/Anton
Visa användare
214
oset_olholm
525 IA -95
Jag tar de verkligen på rätt sätt kul att folk kommenterar förlåt om ja lät grinig...och ja du har överbevisat mig rätt fett...jag har köpt fälgar och trott att de var något som bmw inte hade men visst mina är exakta kopior av dina så jag får be så mycket om ursäkt jag hade fel!
Det är BMW M-V72 replikor du har på din bil. De spelar ingen roll att de är gjorda långt bort i asien de är fortfarande en exakt kopia av en orginal Bmw M-V72 fälg som har varit tillval på e46 som 18" under några år.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
Klistermärkena tycker jag personligen tar ner den stilrena prägeln som bilen annars har. Annars väldigt fin bil.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
Visa användare
214
oset_olholm
525 IA -95
Så då har vi bort med klistermärkena...mmm håller med till viss del att de gör bilen lite mindre stilren men men vi får se...och fälgarna ska bytas tycker ni...mer då?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.