AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
3.799

BMWPower träff.

Sida 5 av 5
Tja!

Hehe oki. Då får man dra en presentation igen =) Tobias heter jag. Är 18år (nybliven körkortsinnehavare) och kör en BMW 320i -94 (Arktisgrau Metallic). Lacken skiftar från ljusblå till mörkgrå =) Gillar den. Bor ute i Åkersberga (d.v.s. rätt lååååååångt till brostugan) :-/ Men kul iallafall! Pluggar i Täby. Vi skulle ju kunna mötas lite utanför stan innan vi drar in... Förslagsvis lite norrut :-D Tycker att vi startar en ny tråd ang detta...

Mvh Tobbe
Dino
Richie L . Mötet startas väl runt 19.00 tiden nästa Onsdag . så om vi "alla" kunde träffas Kl .18.00 nånstans i stan så vore det Kanon. så hinner vi prata litte o se vilka vi är sen kan vi samåka dit tillsammans till brostugan eller vart det än blir nu .
Förslag på mötes plats TACK __ Kl. 18.00 (Ca)

M-MotorSport
Mi
542
Micke R
328i -98
En bra mötesplats skulle kunna vara parkeringen till gamla SAS-terminalen vid Stallmästargården. Det som idag väl kallas Haga Forum?

Mvh / Micke R

Vita Grenrör - Röda Ändrör!
Dino
Micke R . Okej ! vart ligger det ? är det krångligt att ta sig dit , isåfall kan vi väll ta nånstans alla hittar utan större problem ! eller så kanske är det bara jag som inte hittar dit nu :)) ligger i Stan ?

Kom med en väg beskrivning så kan vi väll ta det !

M-MotorSport
Richie L
Hmm .... hittar inte heller dit.
Vägbeskrivning tack.

Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet!

BMWCS #04797
//
1.681
///Mackan
Bmw 530d F11 Xdrive Msport
Bmw 330 touring -02
Bmw E30 2.7 sugis -89
Jag hade kommit på en gång...bara de att jag bor kring 100 mil därfirån..ska f¤¤ flytta!
Mi
542
Micke R
328i -98
Det ligger vid Norrtull.

Kommer man på E4 norrgående svänger man av mot Norrtull och lägger sig i den mest vänstra filen som vid 1:a rödljuset svänger vänster mot "Stallmästaregården" - kör ner under bron: framme!

Kommer man E4 södergående kör man mot Norrtull och väljer den mest högra filen som leder mot "Stallmästaregården" sväng första höger ner under bron: framme!

Kommer man från Vasastan, sikta mot E4 Uppsala/Arlanda ligg i den mest högra filen (som till en början är en bussfil men som när det återstår 20 m. av den blir till en vanlig fil) markerad mot "Stallmästaregården". Håll till höger och kör in i "Hålet", rulla förbi Stallmästaregården - framme!

Kommer man från Sveaplan: Ligg i den mest högra filen och ta av in mot "Stallmästaregården" efter Wennergren-Center, rulla förbi Stallmästaregården - framme!

Mvh / Micke R
netsix
Jag hänger gärna på men jag slutar vid 18 så om man kan en stund efter 18, typ 18.10, jobbar på sveavägen så jag har inte så långt att åka :)

/netsix
Mi
542
Micke R
328i -98
Vi kan väl sikta på 18:00 invänta alla och sedan glida iväg vid 18:40?
Då är vi med råge vid Brostugan kl. 19:00! ;-)

Mvh / Micke R
Richie L
Låter som en bra ide´:)

BMWCS #04797
Låter toppen! =) Ska vi starta en ny tråd så vi kan få med fler???? Jag startar gärna en!

Mvh Tobbe
Richie L
Tobbe

Låter bra att lägga upp en tråd om mötesplats
och tid.

BMWCS #04797
Nu skrev jag en ny tråd... Hoppas det va ok att jag lånade din vägbeskrivning Micke =)

Mvh Tobbe
Mi
542
Micke R
328i -98
- Tobias.
Självklart!

Mvh / Micke R
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.