|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
|
Vore det intressant att ha i sommar? Det kanske redan finns planer för ett sådant, vad vet jag. | |
|
Kan vi inte vänta till nästa år då jag fått körkort?? Nej men det vore väl kul, för alla er med körkort iaf :-( önskar köpa sido, bakjol till E30 83-87 |
|
|
Skulle vara jävligt kul. Ska till Jönköping den 29/3. Mvh. Micke Olsson |
|
Jompa |
Jag är på Jonny |
|
ska oxå till jönköping 29/3, bra träff plats, fler som är intresserade. full fart spar tid |
|
sportsbmw |
Såklart, den 29/3 var det ja...... mvh/Rickard! /// BMW RULES /// "Bättre Med Liten Och Rapp Än Stor Och Slapp" |
|
Är det BMWCS som håller i nåt i Jönköping nästa helg eller är "alla" välkomna? (Är inte medlem (än?)... //Koffe |
|
|
Det är bilsports traditionella motormässa på Elmia hela påskhelgen. Vad jag vet så ska inte BMWCS ställa ut. BMWPower kanske ska ha egen "mässa" på parkeringen??? Mvh. Micke Olsson |
|
|
Ska åxå till Elmia den 29:e! Vi ses! MVH bmwdriver 318iS 1988 BMWCS[Syd]#4324 www.bmwdriver.cjb.net |
|
| Kommer till Elmia, men tyvärr inte i Beemern. Är blåst toppackning ursäkt nog? :( | |
|
TCG... Vadå ursäkt??? Du har ju en hel vecka på dig. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Det är klart man skall till Elmia 29/3 men tyvärr inte med min egen bil. Det blir att åka i fet svart 325:a istället. BMW CS 3909/530iA+chip(BSR) |
|
|
Hur ska vi träffas, speciell parkering eller ska alla bära röd blomma i jackan eller, jag menar så att vi känner igen varandra .....!!!!????...... full fart spar tid |
|
netsix |
Skall till Jönköping den 1/4 och montera mitt nya avgassystem hos mh-gtr. Kanske skulle man dra upp någon dag tidigare och hyra ett rum....hhhmmmm. Jag tror MH-GTR för övrigt skall ställa ut på mässan. /netsix |
Jorma Tiainen |
FAAAAAAAAAN!!!! kan inte då!!!!!!! Ska upp till morsan i norrland!!!!!!!!! Annars hade jag kommit med oxå!! Ha så himla trevligt mvh jorma |
Richie L |
Hej allihopa! Ska också till elmia. Vad sägs om samåka? Tyvärr blir det nog min vidriga 245:a som tar mig dit. BMW är avställd och jag kan nog inte ta fram den ännu *suck* Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet! BMWCS #04797 |
| Japps elmia. | |
| Micke Olsson: Jag har beställt grejerna, får väl se om de hinner komma... Kanske har vattenpumpen gått också? Jag ska skynda mig! | |
|
TCG: Härligt! Då syns vi. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Elmia 29/3 kommer jag. Dröm inte om en bil. Köp istället din drömbil. I morgon kan det vara för sent. |
|
|
Seve! Då hoppas jag att Du kommer åkande i din Z3M. Mvh Manuel Holenstein - MH-GTR |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.