AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
3.804

BMWPower träff.

Sida 4 av 5
Dino
Richie , var du där igår ? jag kom dit vid 20.00 o då hade farbror BLÅ redan avslutat det roliga så de flesta var på väg därifrån men JÄVLAR vad mycket bilar det var då det trodde jag inte vid första träffen :))
såg du mig förresten ? jag var med min 323Ci ? jag letade efter din bil men hittade inte den Tyvär.
PS. jag råkade hamna bakom en Ferrari så han tog all uppmärksamhet o det var inget annat än att följa bakom :))

M-MotorSport
Richie L
Jepp jag var där. Det var smockat med bilar och
folk :)

Precis när jag svängde in vid parkeringen vid
brostugan så släppte jag ut en silvermetallic
e46 coupe...... kan det varit du? Såg inte nån
annan e46:a vad jag kan minnas.

Jag var där nån timme sedan drog jag iväg ochh käkade
med lite folk som var där.

Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet!

BMWCS #04797
Dino
Silver ? min ät Guld/Silver men ibland så ser den faktiskt ut som en Silver. jag var med en Tjej kompis till mig där . sen åkte vi också till stan o käka på kungsgatan. det var en några bilar från racet där som stog bakom varann. Alla var röda såg du de. jag stog bakom de . :))

M-MotorSport
Richie L
Såg lite bilder ifrån gårdagen. Fanns en bild på
en silvermetallic e46 coupe med regnr suj???

Var det du kanske?

BMWCS #04797
Dino
Tja Richie , nej det var inte jag , jag har RegNr-RNS... ,, Vart finns bilderna ?

M-MotorSport
Richie L
Länk

Jobbig länk! Här finns bilderna. På bild 37 ser man
min bimmer längs ned i vänstra hörnet. Suddigt och
långt bort men där står den :)

BMWCS #04797
Dino
:)) det var verkligen kul att se på "Bilderna" såg din också fast den var ganska långt borta så det var inte så tydligt , men det fanns jo en hel del E-46 Coupe där fast inte min :(( ,,, det får bli till nästa gång .
När blir det förresten ? blev det inte av med en bara BMW träff i sthlm eller ?

M-MotorSport
Ko
663
Koffe
320iC -93
Dino: Var det du som ställde dig ganska långt ut i gatan precis i infarten mot slutet av kvällen? I så fall stod du med bilen precis framför mig och Tobbe, vi hade parkerat längs högerkanten i början av infartsvägen till Brostugan.

Många fina bilar fanns det ju... =)

//Koffe
Richie L
Jag kommer dyka upp nästa vecka också förhoppningsvis
och då vore det ju kul att sammanordna det lite.
Kanske gemensam färd till brostugan?
Vad saäger ni grabbar? (Dino mfl)

Kanske det kan bli en liten power träff när
man är ett litet gäng och kan dra ihop lite bilar.

BMWCS #04797
Dino
koffe , ja det stämmer en mörksilver färgad bil hade du va om jag minns rätt ? :)) jag stog utanför ett littet tag sen åkte jag jag kom ganska sent nämnligen .

Richie det låter jätte bra om det går för sig . det är bara att bestämma tid o plats o kör VI . skulle vara kul att veta vilka vi är så att man känner varann när man möts som igår .

M-MotorSport
Ko
663
Koffe
320iC -93
Mycket möjligt att jag hänger på nästa onsdag oxå...

Dino: Nja, den silverfärgade var "Tobias 320i -94":as, den svarta coupén bakom (med Breyton Softline-fälgar) var min...

//Koffe
Dino
Okej då missade jag din . men kul att du kände igen min iallafall om de nu är samma :)) jag var med en tjej kompis till mig som ÄLSKAR bmw bilar :) om den silverfärgade BMW hade Original front men sänkt om jag såg rätt ?

M-MotorSport
Tja Grabbar! =)

Det va riktigt trevligt igår! Trodde inte heller det skulle komma så många! Skön Ferrari 355:a som ngn hade =) Dino, om du syftar på min bil så är den inte sänkt =) Men snart går det på 17 tummare och en sänksats a´la 30mm fram och 15mm bak. Nästa gång så får vi sätta dit www.bmwpower.nu regplåtarna så vi känner igen varann =) Kommer att bli ruskigt kul på nästa träff. Härligt med så många BMW's. Vi kanske kan ordna så att vi får med massor här från forumet, om vi går ut i god tid och bestämmer ett datum. Din E34 va jävligt snygg Dino! =) Va det bara jag som tyckte att den diamant svarta M3an (sedan) som gjorde en fin fin burnout va cool? =)

Ha det gött!!!!

Mvh Toby
netsix
Jag tänkte röra mig ditåt på Onsdag nästa vecka, hoppas det är ett gäng där då. Var i Jorbro igårkväll, mycket bilar men farbror blå cirklade där hela kvällen så det blev inte någon visning av muskler.

/netsix
Hehe.... Sorry.... Menar såklart att Richie L's E34 va snygg.... Vet inte om jag såg din Dino... :-/

Mvh Tobbe
Richie L
Tobbe

Tackar för orden. Såg du mig? I så fall så hälsa,
är en pratglad prick.

Tycker vi ses nästa onsdag och åker i en liten
bmw(power) karavan till brostugan eller vad säger ni?

BMWCS #04797
Tja!

Det vore trevligt att träffas nästa onsdag! Vi bokar det sålänge! =) Måste komma loss från läxorna också... Men tror nog att det funkar!

Mvh Tobbe
Dino
Tobias då måste jag ha tagit fel på din bil , för jag stog framför en silverfärgade E-36 som jag trodde va din .

Men angående nästa vecka så kan vi väl preliminär boka en tid som alla ses i stan o ¨åker till stugan eller vart det än nu blir tillsammans det ska nog bli kul :)

M-MotorSport
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Det verkar som om ett par feta fälgar räcker som inbjudningskort - sedan är alla bilar riktiga racers...

En svart M3 E36 med aluminiumnätt i njurarna föll mig i smaken... Var köper man sånt?

Roligt att köra kortege till Brostugan i framtiden. Synd bara att min bil är så trist, all förväntan förgäves... Fulast BMW i Sverige :-(
Richie L
Tja boys!

Blev lite rörigt det här vems bil som var vems...

Instämmer med Dino. Några förslag på mötesplats
innan brostugan nästa onsdag? Vore coolt om man
kunde cruisa dit och göra svulstig entre med en
liten bmwpower karavan.

Alla är välkomna!

Kan ju vara kul att veta lite om varandra innan man
ses. Som sagt Richard det är jag det och är 23 år.
Det här är första bimmern i min ägo. (Har provat
rätt många plus kört farsans mkt så man har lite
koll på läget ialla fall) Är nybliven bmwcs medlem
och hoppas det blir en jäkla kul sommar med mkt
trevliga människor och bilar.

(Vet att tråden "vilka är vi" finns men orkar ju inte
läsa allt - så här var lite snabbinfo om mig)

BMWCS #04797
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.