AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
3.805

BMWPower träff.

Sida 2 av 5
Em
78
Emil-gubben
M3 3.2 E36 EVO
323iA steptronic -01
325i -93 Coupé
Funderar oxå på att dra dit!

men hur ska vi känna igen varandra?
är det nga från skåne som ska dra dit med sina beemers..
så kan vi göra E4an osäker.. =)

E30 - när du älskar att köra!
Em
78
Emil-gubben
M3 3.2 E36 EVO
323iA steptronic -01
325i -93 Coupé
en sak till..
ni kommer väll till Knutstorp den 28/4!!!
även ni stockholmare..

Visa användare
152
Z
320i -90 kompressor
320 -87
någon från norrlnad som ska ner ?

dalnet: #bmwpower myztx
Visa användare
1.072
tompas
328i GT M-sport -14
635 CSiA -86
320i Cabrio -92
jag kommer med min 528i E28 =)
Kul om alla kunde ställa sig breevid varandra på parkeringen... hurman nu skulle lösa det.

///Tomas M
BMW M528i -86
BMW E28 registrer #001
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Ello.

Klart man ska till Elmia men dock med kompisens Volvo 850.

Emil-gubben: Vad är det för nåt på Knutis?

/Edvard
BMW CS # 4503
Em
78
Emil-gubben
M3 3.2 E36 EVO
323iA steptronic -01
325i -93 Coupé
Det är juh bmw träff på knutstorp den 28april
alla måste juh dit..

Visa användare
686
Alecci
BMW 640d xDrive GC '14
Hehe... Bor i Jönköping. Men sköt typ motorn på min stackars gamla BMW i fredags, så den är nere för räkning tyvärr... Men det skulle ändå vara skoj att träffas. Har ni bestämt någon särskild mötesplats?

-( ALPINA POWER )-

MVH Alecci
Visa användare
194
Ric
525i -89, och kör Pontiac Trans Am 350 V8 sommartid :)
Hmm detta inlägg börjar med om vi ska ha en träff i sommar, mig veterligen så är det ju inte sommar nästa helg :). Nåja visst kul med träff nästa helg också även om jag inte kan då men sen vore det ju himla roligt att ha en träff även i sommar när vädret är lite skönare, Jönköping är ju bra mötesplatts helt klart då det ligger i mitten av sverige :)

//Ric Wraaaaooom
Sorry. Mitt fel att det blev "hysteri" om att träffas redan nästa helg.
Saken var ju bara den att eftersom det är mässa i Jönköpng då så misstänkte jag att det skulle dit en del folk och tyckte då att man kan ju slå två flugor på en gång.
Inget sagt om att inte ha träff i sommar. Jag tycker det är en kanonidé.

Mvh.
Micke Olsson
Vi skulle planera in en träff till sommaren, en som ligger ganska mitt i sverige så vi som bor lite norrut inte behöver åka 150 mil...det e ju inte så spännande precis!

-ridern-

525i 1990 24V
Dino
Vi som bor i Sthlm kan väl träffas nu o lära känna varandra , på så sätt så känner man väll igen varann också när man möts i Trafiken :) eller vad säger ni `?
Vi kan väl komma överens om en tid o plats det är ändå ganska bra väder nu.

M-MotorSport
Mi
542
Micke R
328i -98
- Emil-gubben.
Klart man gör sig besväret att köra från Stockholm för träffen den 28/4!
Jag kommer!

Mvh / Micke R
Ko
663
Koffe
320iC -93
Jag funderar på att dra dit på söndag, kommer nån av er att va där då eller är det fredagen som gäller?

Funderar på att bara lägga nån lapp i rutan med typ "BMWPower - Koffe" på eller nå, ifall nån av er knatar förbi min bil på parkeringen. Kunde kanske va kul?

Angående sommarträff i Shlmstrakten är jag fortfarande på. Det snackades ju om Barkarby flygfält? Det startades väl tom en maillista angående detta? Fast det verkar va ganska dåligt drag på den...

//Koffe, som bara är ett par dagar ifrån att slänga på sina 17" Breyton Softline... *längtar* =)
netsix
Koffe

Jag kommer att vara där på söndag.

Ang. träff på barkarby så var jag en av dom som drog igång det hela men jag tycker intresset var ganska svalt, så det känns lite meningslöst med att jobba med det. Fick hjälp av två andra så det kanske blir något längre fram. Vi får se. Jag tänkte dra ner till den stora träffen i tyskland 28/6-30/6, blir en höjdare tror jag. Då kan man passa på och toppa bilen oxå :)

/netsix
Ko
663
Koffe
320iC -93
Har en skottlandsresa å tänka på i sommar... Tar nog mycket av de pengar jag inte har. Så tyskland hoppar jag nog över. Blir det nåt i det här landet är ju saken en annan!

Annars kanske det räcker mad att man spikar ett datum då alla som vill åker till, låt oss säga Brostugan, och träffas. De som kommer kommer, resten låter bli (logiskt). Sen att det är massa annat folk där spelar ju minre roll... Det kanske bara är kul?!

//Koffe
Richie L
Koffe & Dino (Och alla andra)

Låter som en trevlig ide´att träffas här i sthlm
på typ brostugan nu när våren närmar sig.
Vad sägs om en liten (sthlm) bmw.power-träff om ett par veckor. Röstar för en träff vid brostugan alla
dagar förutom onsdag då det brukar vara en del
folk där. Så vad sägs?

Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet!

BMWCS #04797
Mi
542
Micke R
328i -98
- netsix, koffe + andra.

Vi kan väl, om inte förr, sammanstråla på Tullinge den 5/5? Sthlm-sketionen anordnar Förarträning. (Asfalten är snällare på Tullinge än på Barkaby, det går inte åt så mycket däck...)
Se: www.bmwcs.com/stockholm/

- Richie L.
Jag är på!

Mvh / Micke R
Dino
Richie L , ja varför inte det det är jo suverän väder just nu , vi kan till o med ta den i veckan tycker jag ! skulle väl vara kul o känna varan senare i trafiken . """" KOM MED BESKED SNARAST SÅ MAN VET ISÅFALL OCH ALLA ÄR MEDVETNA OM DET SÅ DET BLIR SÅ MÅNGA SOM MÖJLIGT""""""""

Igår var jag i stan och såg en hel del BMW o undrade vilka av de som man har pratat med här eller som brukar vara hör på BMWPPOWER iförsig så kände jag igen en E-46 M3 som blåste ner bakom Åhlens med det var just det de är väl inte lätta att glömma :))

M-MotorSport
Dino
Såg an Inlägg om en träff i Knutstorp 28/4 vart ligger det ? är det många som ska dit ? är det långt från Sthlm eller ska vi i Sthlm träffas här i Sthlm nånstans ?

M-MotorSport
Richie L
Micke R, Dino + alla andra ...

Har min bil avställd och kommer ta den i trafik
när jag kommit hem från Elmia (skumpar ned med en kompis i en riktig skrothög) så veckan efter det
så kommer jag med min bimmer.

Hoppas det kan bli en träff på brostugan snart men
som nybliven bmecs medlem så kommer jag dyka upp på
förarträningen på tullinge 5/5.

Ni som har varit med förr hur går förarträningen
till? (Låter jävligt kul!!:)

Det är inte den höga hastigheten som dödar utan det plötsliga stoppet!

BMWCS #04797
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.