|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Jag vill bara skriva att alla mina bilar går mycket bra utan att strula det minsta. Besökare på detta forum kan ju lätt få för sig att det är mycket krångel med Bmw eftersom det bara frågas efter svar på problem. Det är ju det detta forum skall änvändas till. Så om någon mer än jag är nöjd med sitt bilägande kan man ju kanske förbättra statistiken genom att visa hur många bilar som INTE krånglar. Skriv och tala om vad du tycker om din bil bara. Kanske fel del att posta i? | |
| Kör 328-96, har gått klockrent hela tiden. Har bytt abs-givare fram men annars e de en riktigt krångelfri å lättsam bil. | |
Juhas 530i |
Är nog mer missnöjd än nöjd. Den negativa trenden verkar aldrig ta slut. Min nästa blir en turbo saab. Tyvärr. Mvh Juha |
|
Jag är nöjd. Senaste 3000 milen har jag fixat en läcka i soppa slangen vid bränslefiltret och tja det är allt förutom täta oljebyten och regelbunden service samt stort däckkonto =) /// Viktor Kärran Länk Mer mos till folket! |
|
| Inga problem här inte, har aldrig haft nå större problem med mina bmw:s, bara det vanliga = byta slitdelar vilket ju är skitkul så allt är fräsht :)) | |
| Inga problem under dessa 2 åren som jag haft bilen. Jag är väldigt nöjd. | |
|
Inga problem de 2 veckor jag ägt bilen. Förutom larmet, men det verkar ha ordnat sig nu med lite laddning av batteriet. Jag=Toknöjd |
|
|
8400 problemfrie mil så langt med min 2003 E46 318dT... foruten et skifte av bærearmene foran og en ny katalysator (garanti)... :) "Freude am Fahren" - BMWCCN #5553 |
|
Conan999 |
Juha? Vad är det för problem du har med din bil? Blev lite nyfiken för jag har samma modell och inga problem alls med min. Jag har butt en styrled fram på 1,5 år. Conan999 |
|
Törs man skriva att man är skitnöjd utan större problem med nåon av Beemersana. Efter detta inlägg kommer väl alla rasa. He he ///Micke M5:an Länk |
|
|
Efter dom inledande barnsjukdomarna så går bilen prickfritt. Jag var iof nöjd även när den drabbades av barnsjukdomarna... 325 E90 -05 kör jag. Keep Your Distance! |
|
|
Hej, Jag är nöjd med min förutom ett byte av instrumenpanel och en av PDC-givarna men det gick på Europlus garanti som tur var.. Sprucken vindruta har jag oxå drabbats av men det klandrar jag inte BMW för utan Vägverket ;-) Mvh Jimmy |
|
|
Kan inte påstå att jag är fantastiskt nöjd. Har lagt ned ca 30000 på ett år och sambon börjar bli MYCKET missnöjd... Men vad ska man göra då? Köpa Volvo för att bevisa att andra bilar som gått 20000+ kostar lika mycket att hålla i topptrim? Fast jag är konstant orolig för att något stort ska hända - motorhaveri eller automatlådan ger mig svettningar nästan dagligen... Men när allt är OK mår man så bra när man kör att man inte tänker på hur mycket den kostar att ha igång, det är ju trots allt en drömbil! // Länk |
|
|
Kul att se att det är fler än jag som är nöjd. Att lite småfel dyker upp ibland får man kanske räkna med annars vore väl livet tråkigt. |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Lite svårt att avgöra om jag är nöjd,då mina Bimmers är så gamla! Massor av pengar och arbete är nerskottat i dom,och de underhålles mer ofta än min Fru. Men Jag skiner upp när jag ser dem,och ryser av välbehag när jag åker i dem. Jooo... Jag är helnöjd antar jag! MVH Patrik |
|
Helnöjd här också! Dock har jag bytt lite småsaker, men pålitligare bil har jag aldrig haft. Skönt att veta att bilen alltid startar och går problemfritt. Många saker jag bytt är just slitagesaker och byttes i förebyggande syfte, så som vattenpump osv. Utöver det kör jag rätt täta oljebyten och tro det eller ej så går 323:an med 21 050 mil på mätaren klockrent :) Dock ska lite bussningar bytas snart. |
|
|
Kan inte klaga, man får ta den för vad den är - slöarton. Går tyst och fint och man färdas bekvämt. Skönt med farthållare och prylarna i executive-paketet. Har kört 300 mil nu på en o en halv månad utan problem. 29400 mil and counting... snittar 0,85 med min körning. Ska bara fräsha upp det något slitna chassit, o sen bara fortsätta med min gubbkörning :-) /Olof |
|
|
"På det hele tatt" Jag är nöjd med min 540, för det mesta, när kylaren gav upp var jag inte nöjd, när batteriet la av mitt i vintern vara jag sur...ett tag. Jag brukar hota den med att bli utbytt till en Mercedes, då slutar den trilskas direkt. Min gamla E34 gav mej anledning att börja handla verktyg(kul hobby:) som blev flitigt använda men gav erfarenheter, byte av ,silentblock,stötdämpare,kylare ,fix av centrallås,larm mm mm.. Jag myser varje dag jag tittar ut o ser beemern på parkeringen eller när jag låser upp o sjunker ner i lädret.för att inte tala om känslan ute på vägen. +2 andra bra orsaker till att köra BMW. Autopower samt RealOEM(ETK) /Göran Min bil Länk |
|
|
jag har inte haft några större problem med mina bilar...bara bytt sådana grejer som kommer med åldern ;) Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 BMW SC #411 |
|
|
Mycket nöjd ! :) Länk |
|
|
Överlag nöjd, speciellt vad gäller köregenskaper med bilen. Däremot missnöjd med diverse elproblem som jag lidit och fortfarande i viss mån lider av. Men det ska lösas under sommaren är tanken. Det lustiga är att även på förra BMW:n var det elen som spökade. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.