AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.802

BMW-ägare kan inte parkera!

Sida 2 av 3
jansen> bra skrivet, det är givet att det blir smutskastning på ett märkesfurum, men det här forumet är extremt!

räcker att skriva VO*** så blir det värsta tjafset.

[Varför ha en motor som suger, när det finns fläkt?]
to
46
tovebrink
Bmw 325i -92
Tycker att det börjar bli mycket smutskastning mellan olika "bilmärkesforum", har varit det mellan Nordicaudi och Turboperformancelcub också! Löjigt!

www.bmw528.dot.nu - Nu till salu!
www.audiGT.dot.nu
Veckans tistel!! *ARG*

Röd Audi 80, rostig, allmänt ful, ca 15 år gammal i Linköping. Stora grus parkeringen vid Birgitta skolan den 20 mars!!! Nån som känner igen sig?

Antagligen inte men nu till historien: Jag hade varit och trännat och kommer trött och hungrig fram till bilen som jag har ställt spik rakt och ordentligt på parkeringen.
Vad ser jag? Jo en gammal Audi som har parkerat 0,001 mm från min bil på förar sidan. Fan det gick inte att ens gå in imellan bilarna och då skall tillägas att jag är rätt så smal. Ännu mindre att på något sätt ens om man vore akrobat att komma in i bilen.
Det fanns gått om andra parkerings platser men inte då, denna tattare som jag väljer att kalla det var tvungen att stå så j*vla nära mej. Det blev att klättra in genom passagerar dörren och de som nånsin har gjort det skall veta att det är rätt så knöligt i en så relativt liten bil.

Så himla onödigt att göra på detta viset!
hehe, jo, inte särskillt snällt, men fan vad roligt han måste haft om man låg och spanade och väntade på att ägaren skulle komma, ännu roligare om man hade varit 2, och ställt varsin bil varsin sida.

fast då får man nog vara beredd att ta konsekvenserna med.

20
78
2002
2002tii -73
Vaddå parkera!? Själv stannar jag där jag vill, kliver ur och utför det jag ska, kliver in i bilen och åker därifrån. Det kan bli lite gnäll ibland som härom dagen när jag stannade bredvid kassan på affären. Men så´nt får man ta! Att det sedan kostar några hundra ibland har väl ingen betydelse om hundra år! Jag ser det bara som välgörenhet!

Ynf!
Blykälkeraggaren
Måste ju säga att de ligger nåt i det netsix säger, att volvo ägare inte kan köra...
så fort man liggr bakomen volvo och bilen framför volvon stannar för att svänga vänster så ser man själv att på höger sidan om den svängande bilen kommer ja fram så vi inte behöver hindra trafiken mer än nödvändigt, men tror du inte volvon stannar framför en då??
De måste vara nåt i volvo som gör att de tror att de kör den bredaste bilen som nånsin rullat på en väg...

De värsta av allt e att i ca 85% av fallen slår det aldrig fel...

Ska man ha kul ska man ha sex!!
jansen
--->Fredrik M....tvärs över tre rutor, hmm, då är ju du en av dom som inte kan parkera! ;o) *duckar* (såg jag ett leende?)

--->mikren-6...Räcker det verkligen med att bara köpa bilen? Måste man inte försäkra, tanka och serva den? Man kan ju jämföra HELA kostnaden för bilen, inte bara inköp. Om det bara räckte med att köpa den, så skulle jag nog tjacka nya M5:an...

--->Ingo...Håller med om att det är störande att vissa inte kan parkera efter linjerna i rutan!

--->Johan B...Ha-Ha-Ha!! Alla bilentusiaster höjer väl sina egna bilar till skyn? Det är väl därför man valt just DEN bilen? :o)

--->NP...väntar på ditt svar... ;o)

--->Braxen...Det är en HON, som skrev inlägget! :o)

--->Jocka_999...har också råkat ut för det. Visst fan blir man sur!? :o( På den bilen var dörrlåset igenlagt på passargerarsidan, och inget c-lås. Som tur var så var handbromsen lite dålig, så det var "bara" att ta spjärn mot staketet bakom bilen och ta i! >o(

--->dannej...Man tycker ju att vissa borde kunna hålla diskussionen på en vettig nivå, men det är ju inte bara här, utan överallt på alla forum. Även på TPC. Men de flesta vågar bara vara kaxiga bakom skärmen, skulle man möta dem uten, så är de inte så stora i truten. Men, men , sån´t är livet. Förresten...min farfar kör Saab, du skulle bara våga säga nåt mer om gubbar och Saab!... :o)

--->Blykälkeraggaren...Njaae, håller nog inte med om det. :o) Tycker nog att det beror på vem som sitter bakom ratten. Tycker att gubbar med keps är hopplösa, oavsett vad de kör för bil...

/Jansen
940T -96
jansen
--->Jocke_999...Ledsen att tryckfelsnisse letade sig in!
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Jansen

Jo det klart det stämmer nog! Det är väl kanske främst den dåliga smaken jag är mot!? ;-)

Men det är lite kul att alla bilentusiaster jämför sina bilar med BMW!
jansen
Johan B

Ha-ha-ha.

Klart att man jämför sig med er, eftersom ni tycker att era bilar är de snabbaste bilar som byggts! ;o) Extra kul att ge er en riktig näsbränna vid rödljusen då, juh! :o)

BMW och Mercedes är för många en "statusbil". Klart att det är många som har BMW för att de gillar den som bil. Men de som är riktigt roliga att åka ifrån är de som har den för att glänsa med! Man kan få riktigt sura miner ibland. Speciellt om deras flickvänner är med! :o)

(hoppas ingen tar detta som smutskastning eller gnäll, nu bara)

/Jansen
940T-96
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Jensen!

Det finns nog många bilar som är snabbare vid rödljusen för motsvarande peng! Min bil är väl inte någon raket precis! Lite surt att bli frånåkt av en vvvvv...vvvv..volvo!;-) Men jag tivs med helhetslösningen...hoppas att du gör det med!

Det vore lite trist om det bara fanns en bilmodell och ett märke att välja på!

Ps. det är när det börjar svänga som det roliga börjar!
th
130
thias
323 -96 M-optik
Barxen du borde vara tyst, du gnäller för att människor är inne på volvoforum och gnäller, själv är du ju inte mycket bättre har sett ditt namn mer en en gång på bög40 forumet då du gnällt på BMW. En lite rad för er som inte hör hemma här.
Man ska inte kasta sten när man sitter i glashus!
thias> hur i hellevete kan du klaga på att endel inte hör hemma på detta forumet, när du själv jag citerar "har sett ditt namn mer en en gång på bög40 forumet" tydligen befinner du dig på bög40 forumet ibland, är det kanske så att det suger efter en liten fläkt? haha, där fick jag till det :o)

th
130
thias
323 -96 M-optik
Dannej
Jag är verkligen inte pigg på hårföns motor.
anledningen till att jag såg namnet var att jag en gång i tiden när jag var dum och oförståndig körde runt i V***o och då hängde på ett volvoforum. Tyckte jag kände igen nicket.
Br
1.631
Braxen
E21 320i -83
E39 M5 -00
E91 335ix -07
Thias !
Vad är bög40 forumet ?????? 240? 740?
Jag går inte in på andra forum för att klaga på deras märken och speciellt inte för att jävlas som vissa här har gjort (och det finns även folk med Volvo m.fl. som vart här och förstört stämmningen och det är också jävligt barnsligt).
Däremot har jag "gnällt" på en del BMW-ägare eftersom deras attityd mot andra som har "sämre" märken !
Att kalla ett annat forum för bögforum bara för att det är ett annat märke är också jävligt barnsligt och det gör dig till en dålig person och en fjantig BMWägare (en som bara förstör för andra stolta ägare som har ett normalt tänkande) !
Har dessutom inte reggat mig som medlem på TPC förens denna tråd !
Dessutom är det bara Zatzy, Lazzat och Swespy som jag har reggat mig på, så jag undrar nu vart du sett mitt Nickname ?
Och om du inte kan vissa mig ett negativt inlägg (alltså ett inlägg där jag bara pratar skit) jag postat om BMW så tycker jag att du ska be om ursäkt !

Funktion före styling!
jansen
--->thias...

Härliga inlägg du skriver.....
Vilken bitter liten stackare du verkar vara, kan du inte skriva ett inlägg utan att kasta skit på andra, så tycker jag att du kan hålla dig borta helt och hållet!

--->Johan B...
Självklat trivs jag med helhetslösningen, annars skulle jag inte ha den bil jag har! :o)
Håller med om att det skulle vara trist om det bara skulle finnas ett märke/modell, och att det är när det svänger som det riktigt roliga börjar!

Kom igen nu grabbar, kvittar det inte vad man har för bil, det viktigaste är väl vad man gör med den? ,)

Men visst är det roligt att tracka andra, hehe..

/Tobbe

-----------
Bmw, gut gesehen durch den rückseitigen Spiegel
netsix
Vad händer, har det blivit ett forum för alla bilägare.
Saabägare, volvoägare var skall det sluta??

Vik hädan

skojar bara.

/netsix
netsix
Grabbar, köp en riktig bil och anslut i gemenskapen

/netsix
sebbe_bmw
Läser man i deras forum så ser man hur barnsliga dom är...
Jävla stressfläktade bilar...
Ställ upp alla org Volvo´på rad... Jag drar alla med X5an som väger över två ton...

Sebbe
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.